Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kino Polska TV SA z większym zyskiem w pierwszym półroczu

(screen: YouTube.com/telewizjaKinoPolska)

W okresie styczeń-czerwiec Kino Polska TV SA wypracowała 64,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do tego okresu zeszłego roku. Zysk netto wyniósł 35,5 mln zł (w 2017 roku - 6,2 mln zł).

Kino Polska TV SA wyższy zysk w sprawozdaniu finansowym tłumaczy m.in. lepszymi wynikami w segmencie Zoom TV, w segmencie Kanały Filmbox i kanałach tematycznych oraz pozytywnym wpływem różnic kursowych. "Nasz najdynamiczniej rozwijający się segment Zoom TV odnotował wręcz skokowy wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Segment nadal jest w fazie rozwoju dlatego jeszcze nie osiągnął zakładanej rentowności. Naszym celem jest utrzymanie w Zoom TV trendu wzrostowego w udziale w widowni komercyjnej” – wyjaśnia Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV w komunikacie prasowym.

Wskaźnik EBITDA Kino Polska TV wyniósł 24,6 mln zł (wskaźnik nie uwzględnia wyceny udziału w Stopklatka SA), co oznacza wzrost o 16 proc. względem pierwszego półrocza 2017 roku.

Najwyższe przychody spółka Kino Polska TV osiągnęła z działalności kanałów filmowych FilmBox i kanałów tematycznych, które wyniosły 37,6 mln zł (58 proc. przychodów spółki). Wyższe przychody w tym segmencie to efekt wzrostu wpływów z tytułu emisji na takich rynkach, jak Polska, Węgry, Słowacja, Czechy, Rumunia i kraje byłej Jugosławii.

Kino Polska TV jest nadawcą kanałów telewizyjnych Telewizja Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Zoom TV, FilmBox.

(AMS, 25.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial BBC „Press” opowie o pracy dziennikarzy brytyjskich gazet

Pojawił się pierwszy trailer brytyjskiego serialu „Press”. Premiera sześcioodcinkowej produkcji stacji BBC One planowana jest na jesień.

„Press” opowie o rywalizacji dwóch fikcyjnych gazet - „The Post” i „The Herald”. Historia ma skupić się na pracy dziennikarzy i redaktorów tych dzienników. 

Twórcą serialu jest Mike Bartlett, a reżyserem Tom Vaughan. Obaj pracowali wcześniej przy liczącej 10 odcinków produkcji „Doktor Foster”. 

W obsadzie „Press” znaleźli się m.in. David Suchet (odtwórca m.in. postaci detektywa Herkulesa Poirot), Ben Chaplin („Cienka czerwona linia”, „Dorian Grey”), Ellie Kendrick, Brendan Cowell (oboje „Gra o tron”) oraz Priyanga Burford („London Spy”). 

(PAZ, 25.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo