Od września ramówka MTV Polska będzie zbliżona do MTV Europe
MTV Polska jesienią pokaże m.in. czwarty sezon reality show "Ex na plaży" (screen: YouTube.com/MTV Polska)
MTV Polska od września w znacznym stopniu ujednolici ramówkę z MTV Europe. Nadawca zapewnia, że z anteny nie znikną polskie produkcje.
- Od września ramówka MTV Polska zostanie częściowo zmodyfikowana i będzie bardziej zbliżona do MTV Europe - informuje Denis Pluskota, PR manager Viacom International Media Networks. - W żadnym wypadku nie zmienią się treści programowe oferowane przez MTV Polska, w szczególności wieczorne pasmo prime time, w którym emitowane są nasze produkcje lokalne - podkreśla Pluskota.
MTV Polska jesienią pokaże czwarty sezon reality show "Ex na plaży" i dziesiątą edycję programu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". - Jak każda modyfikacja ramówki MTV Polska, również i ta wiąże się z chęcią jak najlepszego dopasowania treści programowych do oczekiwań naszych widzów - przekonuje Pluskota.
W pierwszym półroczu MTV Polska miał 0,08 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej 0,16 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).
(KOZ, 24.08.2018)