Amica rusza z kampanią wizerunkową na 70-lecie marki
Za zdjęcia do spotu odpowiadał nominowany do Oscara („Ida”) Łukasz Żal (screen: YouTube.com/Amica AGD)
Amica wprowadza nową strategię komunikacji marki i firma zaczyna się posługiwać nowym logotypem „Amica for living”.
Startująca kampania, podkreślająca 70-lecie marki, prowadzona jest pod hasłem: „Każdy dzień to inna historia, dlatego codziennie jesteśmy z Tobą”. Reżyserem spotu jest Michał Marczak, nagrodzony na Sundance za film „Wszystkie Nieprzespane Noce”, a za zdjęcia odpowiadał nominowany do Oscara („Ida”) Łukasz Żal.
Kampania oparta jest na spocie wizerunkowym i obejmie telewizję, kino i internet (stacje ogólnopolskie, tematyczne, VoD, digital). Wsparcie zapewnić ma kampania banerowa i reklamy w prasie. Pomysł na spot (montaż krótkich ujęć z dnia bohaterów) zostanie przełożony również na działania w digitalu i mediach społecznościowych. Amica planuje również współpracę z blogerami oraz inne niestandardowe działania w digitalu. Kampania będzie trwała do grudnia.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja ChangeServiceplan, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
(AMS, 24.08.2018)