Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amica rusza z kampanią wizerunkową na 70-lecie marki

Za zdjęcia do spotu odpowiadał nominowany do Oscara („Ida”) Łukasz Żal (screen: YouTube.com/Amica AGD)

Amica wprowadza nową strategię komunikacji marki i firma zaczyna się posługiwać nowym logotypem „Amica for living”.

Startująca kampania, podkreślająca 70-lecie marki, prowadzona jest pod hasłem: „Każdy dzień to inna historia, dlatego codziennie jesteśmy z Tobą”. Reżyserem spotu jest Michał Marczak, nagrodzony na Sundance za film „Wszystkie Nieprzespane Noce”, a za zdjęcia odpowiadał nominowany do Oscara („Ida”) Łukasz Żal.

Kampania oparta jest na spocie wizerunkowym i obejmie telewizję, kino i internet (stacje ogólnopolskie, tematyczne, VoD, digital). Wsparcie zapewnić ma kampania banerowa i reklamy w prasie. Pomysł na spot (montaż krótkich ujęć z dnia bohaterów) zostanie przełożony również na działania w digitalu i mediach społecznościowych. Amica planuje również współpracę z blogerami oraz inne niestandardowe działania w digitalu. Kampania będzie trwała do grudnia.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja ChangeServiceplan, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

(AMS, 24.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.