Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stulatkowie w kampanii History na setną rocznicę odzyskania niepodległości

Stanisława Stwora jest jedną z bohaterek kampanii History (fot. materiały prasowe)

A+E Networks rozpoczyna w czwartek 23 sierpnia kampanię reklamową kanału History "Piękny wiek" w związku z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.

Do projektu zaproszono siedmiu stulatków, którzy opowiedzieli historie ze swojego życia. Na billboardach w dziewięciu największych miastach pojawią się Stanisława Stwora, stulatka z Katowic oraz Henryk Dłużewski, stodwulatek z Kielc. Projekt ma też wersję wideo, w której udział wzięli Henryk Dłużewski i siostra zakonna Regina Mizgier, stulatka z Marek pod Warszawą. Spoty będą emitowane w kanałach A+E Networks i mediach społecznościowych nadawcy. Za montaż i reżyserię odpowiada Wit Dziki z firmy produkcyjnej Dziki Film.

Kampania potrwa do połowy listopada. Projekt uzupełnią lekcje historii w kinach dla uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych w całej Polsce, a także badanie opinii publicznej na temat najważniejszych wydarzeń i postaci ubiegłego stulecia.

Kampanię „Piękny wiek” przygotował i zaplanował dział marketingu i kreacji A+E Networks.

(KOZ, 23.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.