Stulatkowie w kampanii History na setną rocznicę odzyskania niepodległości
Stanisława Stwora jest jedną z bohaterek kampanii History (fot. materiały prasowe)
A+E Networks rozpoczyna w czwartek 23 sierpnia kampanię reklamową kanału History "Piękny wiek" w związku z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Do projektu zaproszono siedmiu stulatków, którzy opowiedzieli historie ze swojego życia. Na billboardach w dziewięciu największych miastach pojawią się Stanisława Stwora, stulatka z Katowic oraz Henryk Dłużewski, stodwulatek z Kielc. Projekt ma też wersję wideo, w której udział wzięli Henryk Dłużewski i siostra zakonna Regina Mizgier, stulatka z Marek pod Warszawą. Spoty będą emitowane w kanałach A+E Networks i mediach społecznościowych nadawcy. Za montaż i reżyserię odpowiada Wit Dziki z firmy produkcyjnej Dziki Film.
Kampania potrwa do połowy listopada. Projekt uzupełnią lekcje historii w kinach dla uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych w całej Polsce, a także badanie opinii publicznej na temat najważniejszych wydarzeń i postaci ubiegłego stulecia.
Kampanię „Piękny wiek” przygotował i zaplanował dział marketingu i kreacji A+E Networks.
(KOZ, 23.08.2018)