Golden Media Polska zanotowała ponad pół miliona zł straty w 2017 roku
Golden Media Polska wyprodukuje jedną z nowości Polsatu "Lepiej późno niż wcale" (fot. materiały prasowe)
Firma producencka Golden Media Polska zakończyła 2017 rok ze stratą i mniejszymi przychodami niż w 2016 roku.
Rok do roku przychody firmy zmniejszyły się o 24 proc., do 14,93 mln zł. Jej strata wyniosła 529,7 tys. zł wobec 38,1 tys. zł zysku netto w 2016 roku.
Golden Media Polska w sprawozdaniu złożonym w Krajowym Rejestrze Sądowym poinformowała, że chce skupić się przede wszystkim na współpracy z komercyjnymi stacjami telewizyjnymi, a także utrzymać bardzo dobre relacje z Telewizją Polską. ”Wciąż ważna będzie współpraca z kanałami tematycznymi, których znaczenie rynkowe oraz budżety rosną” – podała firma. ”Kolejnym strategicznym działaniem, w związku z obniżeniem budżetów produkcyjnych u Nadawców, będzie ograniczenie kosztów własnych działania Spółki, w efekcie czego w 2018 roku powinny zwiększyć się marże produkcyjne” – czytamy w dokumencie.
Golden Media Polska jest producentem jednej z jesiennych nowości Polsatu ”Lepiej późno niż wcale”. Wcześniej firma realizowała m.in. ”Iron Majdan” i ”You can dance” (dla TVN) czy ”Tak to leciało” (dla TVP 2).
(KOZ, 22.08.2018)