Megahit i "All Together Now" najdroższe we wrześniowym cenniku Polsatu
Najdroższe reklamy przy "Śpiewajmy razem. All Together Now" kosztują 103,7 tys. zł
Poniedziałkowe pasmo Megahit i muzyczny show "Śpiewajmy razem. All Together Now" są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym Polsatu na wrzesień.
Najwięcej - 109,4 tys. zł - klienci mają płacić za 30-sekundową reklamę przy filmie "Dzień Niepodległości. Odrodzenie" 24 września o 20. Niewiele mniej kosztują spoty przy filmach "Terminator 3: Bunt maszyn" - 10 września (105,6 tys. zł) i "Iluzja 2" - 17 września (105,4 tys. zł).
Z kolei ceny najdroższych reklam przy muzycznym show "Śpiewajmy razem. All Together Now" (w środy o 20, od 5 września) dochodzą do 103,7 tys. zł.
We wrześniowym cenniku Polsatu wysoko wyceniono także inne jesienne nowości stacji: taneczny program "World of dance" (w piątki o 20.05, od 14 września) - ceny sięgają 94,3 tys. zł, reality show "Lepiej późno niż wcale" (w piątki o 21.35, od 14 września) - do 92,9 tys. zł i serial kryminalny "Ślad" (we wtorki o 20.05, od 11 września) - do 90,1 tys. zł.
(KOZ, 22.08.2018)