Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Megahit i "All Together Now" najdroższe we wrześniowym cenniku Polsatu

Najdroższe reklamy przy "Śpiewajmy razem. All Together Now" kosztują 103,7 tys. zł

Poniedziałkowe pasmo Megahit i muzyczny show "Śpiewajmy razem. All Together Now" są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym Polsatu na wrzesień.

Najwięcej - 109,4 tys. zł - klienci mają płacić za 30-sekundową reklamę przy filmie "Dzień Niepodległości. Odrodzenie" 24 września o 20. Niewiele mniej kosztują spoty przy filmach "Terminator 3: Bunt maszyn" - 10 września (105,6 tys. zł) i "Iluzja 2" - 17 września (105,4 tys. zł).

Z kolei ceny najdroższych reklam przy muzycznym show "Śpiewajmy razem. All Together Now" (w środy o 20, od 5 września) dochodzą do 103,7 tys. zł.

We wrześniowym cenniku Polsatu wysoko wyceniono także inne jesienne nowości stacji: taneczny program "World of dance" (w piątki o 20.05, od 14 września) - ceny sięgają 94,3 tys. zł, reality show "Lepiej późno niż wcale" (w piątki o 21.35, od 14 września) - do 92,9 tys. zł i serial kryminalny "Ślad" (we wtorki o 20.05, od 11 września) - do 90,1 tys. zł.

(KOZ, 22.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.