Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech promuje się w akcji z kanałem na YouTube Miłośnicy czterech kółek

Jeden z trzech odrestaurowanych małych fiatów (fot. materiały prasowe)

Youtuber Michał Jesionowski, twórca kanału Miłośnicy czterech kółek (570 tys. subskrybentów) promuje markę piwa Lech (Kompania Piwowarska) w akcji sieci sklepów Carrefour.

W ramach akcji youtuber odrestaurował trzy Fiaty 126p. Wygląd samochodów inspirowany jest etykietami piwa: Lech Free, Lech Premium i Lech Ice. Auta są wystawione w sklepach Carrefour w centrach handlowych Arkadia i Wileńska w Warszawie oraz w Posnania w Poznaniu. Można je wygrać w konkursie konsumenckim. Za kreację i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa Advalue.

(IKO, 21.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.