Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Rozenek-Majdan ambasadorką marki Avon

Rozenek-Majdan pojawi się na okładce katalogu Avon (fot. materiały prasowe)

Celebrytka Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki kosmetycznej Avon.

Rozenek-Majdan będzie na okładce wrześniowego katalogu Avon. To była uczestniczka reality show "Iron Majdan" w TVN, a jesienią poprowadzi w TVN Style program "Poczuj się jak Małgosia Rozenek".
Ambasadorką marki Avon jest obecnie aktorka Małgorzata Kożuchowska. Markę promowali wcześniej m.in. Marta Żmuda Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Hubert Urbański.

(IKO, 20.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Internet nie porozumiała się z inwestorem

K2 Internet, która w maju zawarła porozumienie z potencjalnym inwestorem w sprawie sprzedaży swojego biznesu agencyjnego, poinformowała, że rozmowy zostały zakończone.

K2 Internet SA podjęła decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego Grupy K2 (agencji K2, domu mediowego K2 Media oraz Oktawave, dostawcy polskiej chmury obliczeniowej). Nie podano nazwy podmiotu zainteresowanego zakupem agencji. Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów K2, K2 Media oraz Oktawave zarząd ocenił jako niesatysfakcjonujące.

Jak jednak poinformowano w komunikacie prasowym, przejście przez te procesy pozwoliło spółce przebadać kierunki rozwoju rynku i przełożyć je na decyzje o dalszym wzroście głównych obszarów aktywności Grupy K2 w Polsce. Podjęto m.in. decyzję o rozwoju K2 Media. Trzy główne obszary rozwoju to: zakup programatyczny, performance oraz search marketing, rozwój własnej Platformy Zarządzania Danymi (DMP) oraz doradztwo w zakresie zarządzania danymi klientów, a także consulting obejmujący e-commerce, SEO i analitykę webową.

Oktawave ma się skupić się na uruchomieniu drugiego centrum danych, pracuje też nad własnymi rozwiązaniami kryptograficznymi. Równolegle prowadzi projekt rozwojowy wspierany funduszami z UE, polegający na wdrożeniu usługi strumieniowego przetwarzania danych w czasie rzeczywistym. Usługi te będą również podstawą do oferowania przez K2 Media własnego DMP.

W najbliższym czasie Grupa K2 uruchomi nowe przedsięwzięcia, które mają uzupełnić zakres oferowanych usług i zwiększyć jej konkurencyjność.

(AMS, 21.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo