Top of The Top Sopot Festival 2018 miał więcej widzów niż przed rokiem
TVN transmitują Top of the Top Sopot Festival 2018 był liderem oglądalności (fot. materiały prasowe Festival Group)
Średnio 1,74 mln widzów oglądało w TVN transmisję z Top of The Top Sopot Festival 2018. To więcej niż przed rokiem, ale mniej niż gromadziły tegoroczne festiwale Polsatu i TVP.
TVN, transmitując sopocki festiwal wieczorami 14-16 sierpnia, uzyskał 16,41 proc. udziału w rynku. To najwięcej spośród wszystkich stacji. W tym czasie udział Polsatu wyniósł 9,83 proc., TVP 1 - 7,48 proc., a TVP 2 - 4,79 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) wynik TVN był nieznacznie wyższy - 16,98 proc. TVN z reklam wokół transmisji tegorocznej imprezy imprezy zebrał 10,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Organizatorem wydarzenia była agencja Festival Group.
Sopocki festiwal śledziło w TVN mniej widzów niż podobne imprezy Polsatu i TVN. Polsat Superhit Festiwal w Polsacie (25-27 maja) zgromadził średnio 2,49 mln widzów, a 55. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu w TVP 1 i TVP Polonia (8-10 czerwca) śledziło 1,98 widzów.
Ubiegłoroczny Top of the Top Sopot Festival 2017 (18-19 sierpnia) oglądało w TVN średnio 1,64 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 18.08.2018)