Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuber sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

Dawid Myśliwiec jest byłym zawodnikiem drużyny koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin (fot. materiały prasowe/Michał Piłat)

Dawid Myśliwiec, prowadzący kanał Uwaga! Naukowy Bełkot na YouTube (320 tys. subskrypcji) został sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej AZS UMCS Lublin, która zmieniła nazwę na Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin.

Myśliwiec przekaże drużynie część swojego wynagrodzenia z rocznego kontraktu z operatorem komórkowym Play. "Nie są to zawrotne pieniądze, ale mając komercyjną współpracę, która gwarantuje mi godne warunki życia, nie chcę być zachłanny i pomogę spoza boiska zrealizować cel, o który walczyłem wiele lat z pełnym poświęceniem na boisku" - poinformował w komunikacie prasowym Dawid Myśliwiec, który będzie zapraszał koszykarzy do wspólnych nagrań na YouTube. Myśliwiec liczy, że drużynie uda się awansować do pierwszej ligi. 

Youtuber jest byłym zawodnikiem drużyny koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin. Myśliwiec zrzeszony jest w sieci partnerskiej LifeTube.

(IKO, 16.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecze Ligi Mistrzów w Ameryce Południowej będą pokazywane na Facebooku

(fot. Pixaby.com)

Kibice w Ameryce Południowej będą mogli za darmo oglądać mecze Ligi Mistrzów - poinformowała UEFA, która podpisała umowę na transmisje w tej części świata za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook.

Umowa na trzy lata, do 2021 roku, obejmuje przekaz 32 meczów w każdym z sezonów, w tym finał Ligi Mistrzów. Nie ujawniono kwoty transakcji.

Pierwszym akcentem nowej formy promocji piłki europejskiej w Ameryce Płd. była transmisja na Facebooku meczu w Tallinie o Superpuchar UEFA między Realem Madryt i Atletico Madryt (2:4 po dogrywce).

Kilkadziesiąt godzin wcześniej liga hiszpańska poinformowała, że podpisała umowę z tym samym internetowym gigantem na darmowe transmisje meczów dla kibiców piłkarskich w Azji. Kontrakt również został podpisany na trzy lata. 

(PAP, 16.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.