Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nadawca TVS zwiększył przychody i zysk netto

Spółka TVS, nadawca TVS z Katowic, w 2017 roku wypracowała 1,62 mln zł zysku netto przy przychodach na poziomie 11,6 mln zł.

W porównaniu z 2016 rokiem przychody wzrosły o 25,6 proc. Ze sprzedaży reklam spółka uzyskała 8,38 mln zł, z czego 6,55 mln zł poprzez biuro reklamy TVP, które jest brokerem TVS.

Koszty działalności operacyjnej w 2017 roku wyniosły 10,03 mln zł i były o 10,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Zysk netto wzrósł rok do roku z 622,4 tys. zł do 1,62 mln zł. Zysk z 2017 roku przeznaczony zostanie na pokrycie strat z lat ubiegłych.

Na koniec 2017 roku w TVS zatrudnionych było 35 pracowników. Spółka należy do Beaty Hołdy i Arkadiusza Hołdy.

W 2017 roku udział TVS w rynku wyniósł 0,34 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 14.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia ME w lekkoatletyce sięgnęła prawie 2 mln

Jeden ze złotych medali zdobyła Justyna Święty-Ersetic (screen YouTube.com/TVP Sport)

Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce najwięcej widzów przyciągnęły do TVP 1.

W TVP 1 transmisje śledziło średnio 1,36 mln widzów, co przełożyło się na 11,57 proc. udziału w rynku. W TVP 2 mistrzostwa oglądało 817,2 tys. widzów (7,59 proc. udziału w rynku), w TVP Sport - 578 tys. (7,47 proc.), w Eurosporcie 1 - 163,9 tys. (2,54 proc.), a w Eurosporcie 2 - 13,2 tys. (0,69 proc.).

Najwięcej widzów - 1,95 mln - zgromadziła w TVP 1 transmisja z mistrzostw 11 sierpnia między 20.27 a 22.30.

ME w lekkoatletyce odbyły się w Berlinie w dniach 7-12 sierpnia. Polska reprezentacja zdobyła 12 medali, w tym 7 złotych.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 14.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo