Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Black Red White rusza z nowym formatem komunikacyjnym

(screen: YouTube.com/Black Red White)

„Trzech Mistrzów Black Red White” – pod takim hasłem wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Black Red White.

W ramach kampanii „Szkolne okazje”, która wystartowała 9 sierpnia, można po raz pierwszy zobaczyć sylwetki głównych bohaterów. Nowy format został oparty na trzech postaciach mistrzów stolarstwa. Działania prowadzone są pod nowym hasłem "Robimy dom". W spotach TV ma być nieco mniej domowych wnętrz, komunikacja skupia się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki – Blacka, Reda i White’a, na których opiera się narracja.

W premierowym spocie TV (30-sek.) Trzej Mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko odzwierciedlające oczekiwania całej trójki i za sprawą Reda trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje”.

Autorem najnowszej platformy komunikacyjnej jest agencja Heart & Brain. W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje” emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30-sek. i dwie 15-sek.) oraz radiowe. Wspierają ją billboardy sponsorskie w TV, kampania OOH, jak również działania digital. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, za działania digital odpowiada agencja Deloitte Digital, a działania PR koordynuje H+K Strategies.

(AMS, 14.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.