Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięczniki dla mężczyzn ze spadkami sprzedaży w maju

(fot. Pixabay.com)

Spośród magazynów dla mężczyzn liderem w maju pozostał "Men's Health" (Motor Presse Polska).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy sprzedaż "Men's Health" w maju wyniosła 27 653 egz. (spadek o 35,74 proc. w porównaniu z majem 2017 roku). Sprzedaż "Playboya" (Marquard Media Polska) wyniosła 21 805 egz. (spadek o 13,82 proc.), a "CKM" (Marquard Media Polska) – 15 050 egz. (spadek o 20,63 proc.).

Czwarte miejsce zajął magazyn "Logo" (Agora) – 14 886 egz. (spadek o 18,94 proc.).(GDYJ)

 

(a,o, 14.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.