Miesięczniki dla mężczyzn ze spadkami sprzedaży w maju
14.08.2018, 07:17
(fot. Pixabay.com)
Spośród magazynów dla mężczyzn liderem w maju pozostał "Men's Health" (Motor Presse Polska).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy sprzedaż "Men's Health" w maju wyniosła 27 653 egz. (spadek o 35,74 proc. w porównaniu z majem 2017 roku). Sprzedaż "Playboya" (Marquard Media Polska) wyniosła 21 805 egz. (spadek o 13,82 proc.), a "CKM" (Marquard Media Polska) – 15 050 egz. (spadek o 20,63 proc.).
Czwarte miejsce zajął magazyn "Logo" (Agora) – 14 886 egz. (spadek o 18,94 proc.).(GDYJ)
(a,o, 14.08.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter