Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING pierwszym bankiem ze 100 tys. subskrybentów na YouTube

Na swoim kanale na YouTube bank umieszcza m.in. porady dotyczące korzystania z usług bankowych (screen z YouTube/ING Bank Śląski)

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce ma ponad 100 tys. subskrybentów w serwisie YouTube. 

Materiały wideo opublikowane na kanale banku obejrzano ponad 100 mln razy - wynika z czerwcowego raportu YouTube Trends Polska. Na kanale ING Banku Śląskiego umieszczono ponad 440 filmów. Bank publikuje m.in. wideoporady pokazujące, jak korzystać z usług bankowych - prowadzony jest m.in. cykl „Prosto o pieniądzach”, w którym bank odpowiada na pytania, które Polacy najczęściej zadają w Google i na YouTube.

(MAC, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Moon Media Video ma zespół reprezentujący twórców w aplikacji TikTok

Piotr Skowronek kieruje zespołem zajmującym się twórcami na TikTok (fot. materiały prasowe)

Grupa Moon Media Video (należy do niej agencja specjalizująca się w wideo marketingu 360 i platforma YT360.pl) utworzyła zespół reprezentujący osoby tworzące treści w aplikacji muzycznej TikTok (dawniej Musical.ly). 

Nowy zespół specjalizuje się w niestandardowych formach promocji w aplikacji TikTok i jest częścią działu Moon Media Promotion, który realizuje kampanie z udziałem youtuberów. Pokieruje nim Piotr Skowronek, project manager.

Marki mogą promować się w TikTok poprzez działania wykorzystujące produkt placement w materiałach twórców. Wśród marek, które promują się w TikTok jest marka Pilot Pen (kampania edukacyjna promującą długopisy Frixion, w której uczestniczą m.in. Kinga Sawczuk, Filip Zabielski, Anna Czulak, Oliwer Kamiński, Kamil Owczarek, Julia Wołczyńczka).

(IKO, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo