Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosną wpływy cyfrowego “NYT”

W ostatnim kwartale "NYT” przybyło 109 tys. prenumeratorów ofert cyfrowych (screen: Nytimes.com)

Grupa wydawnicza The New York Times Company, której nakładem ukazuje się dziennik “The New York Times”, zarabia na e-subskrypcjach niemal 100 mln dol. kwartalnie.

Ze sprawozdania finansowego nowojorskiego wydawcy za drugi kwartał wynika, że wpływy z tytułu subskrypcji oferty cyfrowej “NYT” sięgnęły 99 mln dol. Oznacza to wzrost o 20 proc. w stosunku do tego okresu rok wcześniej. “NYT” ma już 2,9 mln prenumeratorów ofert cyfrowych - o 109 tys. więcej, niż w poprzednim kwartale.

Od początku marca do końca czerwca wydawnictwo osiągnęło przychody w wysokości 415 mln dol. i zysk rzędu 24 mln dol.

(LL, 12.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.