Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Zaskurska prezesem ComPress

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media od 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Joanna Zaskurska została nowym prezesem agencji public relations ComPress, której większościowym udziałowcem jest Gremi Media. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kowalczyka, który złożył rezygnację.

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej"
i "Parkietu") od 2014 roku. Była szefem działu konferencji i szkoleń, a po dwóch latach została dyrektorem ds. sprzedaży i projektów specjalnych. Od kwietnia 2017 roku, wraz z Jarosławem Machockim kierowała także nową strukturą analityczną BFPContentLab, która łączy narzędzia analityczne wewnątrz Grupy Gremi. Od dwudziestu lat związana jest zawodowo z branżą medialną, głównie z tytułami gospodarczymi, m.in. z wydawnictwami Bonnier Business Polska oraz Infor.

50,01 proc. akcji w ComPress ma Gremi Media.

Kowalczyk zrezygnował z funkcji prezesa 9 sierpnia. Był prezesem ComPress od lipca 2017 roku. Z grupą Gremi Media związany od 2007 roku. Jako dyrektor generalny ds. komercyjnych Gremi Media odpowiadał za wszystkie działy sprzedażowe. Wcześniej jako Group Head of Digital przez trzy lata odpowiadał za cyfrową transformację grupy, platformy, cyfrowe przychody i sprzedaż treści. 

"Z Grupą Gremi Media byłem związany ponad dziesięć lat i był to fantastyczny czas. Teraz chciałbym skupić się wyłącznie na przedsięwzięciach, których główną osią jest digital. Mam kilka interesujących projektów w które zamierzam się zaangażować” - zapowiada Marcin Kowalczyk. 

(GDYJ, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ComPress z 225 tys. zł straty netto w pierwszym półroczu

ComPress opublikowała sprawozdanie finansowe za pierwsze półrocze 2018 roku

W pierwszym półroczu agencja public relations ComPress SA (jej większościowym udziałowcem jest Gremi Media) zanotowała 581 tys. zł przychodów ze sprzedaży i 225 tys. zł straty netto.

Ze sprawozdania spółki wynika, że przychody ze sprzedaży wzrosły o 6,8 proc. do 581 tys. zł. Strata netto zwiększyła się ze 165 tys. do 225 tys. zł. Wskaźnik EBITDA był ujemny i wyniósł 216 tys. zł (przed rokiem był także ujemny - 166 tys. zł).
Spółka przypomniała, że w drugim kwartale wygrała przetarg na obsługę województwa łódzkiego, którego realizacja rozpoczęła się w czerwcu.
Na koniec okresu sprawozdawczego firma ComPress nie zatrudniała osób na umowę o pracę.

Przypomnijmy, że 9 sierpnia Marcin Kowalczyk zrezygnował z funkcji prezesa ComPress. Nowym prezesem została Joanna Zaskurska.
W maju 2008 roku spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.

50,01 proc. akcji w ComPress ma Gremi Media, wydawca m.in dziennika "Rzeczpospolita".

(GDYJ, PAP, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo