Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wolters Kluwer uruchomił otwarty serwis informacyjny Prawo.pl

Serwis ma być wkrótce dostępny w aplikacji mobilnej (screen: Prawo.pl)

Pod adresem Prawo.pl ruszył stworzony przez wydawnictwo Wolters Kluwer otwarty serwis informacyjny połączony z systemem LEX.

Serwis kierowany jest głównie do prawników, przedsiębiorców, urzędników, doradców podatkowych, księgowych, kadrowych, ale też wszystkich tych, którzy szukają informacji związanych np. z prawem rodzinnym, konsumenckim czy drogowym. Na Prawo.pl znajdują się codzienne informacje, komentarze, wywiady, orzeczenia i interpretacje z zakresu prawa, podatków, tematyki kadrowej samorządowej, zdrowotnej czy oświatowej. Publikowane są też odpowiedzi na pytania oraz bazy instytucji. Przygotowano też specjalne newslettery. 

Osoby posiadające dostęp do systemu LEX, bezpośrednio z artykułów na Prawo.pl trafią do znajdujących się w jego bazie przepisów, komentarzy itp. Artykuły z Prawo.pl są również widoczne na głównej stronie serwisu LEX, a część z nich zasili też jego zasoby.

„Uznaliśmy, że doskonałym uzupełnieniem naszej oferty będzie wzmocnienie tzw. newsów. Dotychczas były one rozproszone w kilkunastu mniejszych serwisach – teraz znajdą się pod jedną, silną domeną Prawo.pl” – wyjaśnia Włodzimierz Albin, prezes wydawnictwa Wolters Kluwer Polska.

Nad przygotowaniem serwisu pracował zespół kierowany przez Ewę Usowicz, byłą wicenaczelną „Rzeczpospolitej”, obecnie dyrektor serwisów informacyjnych Wolters Kluwer. W składzie redakcji są m.in. Krzysztof Sobczak (były redaktor naczelny „Gazety Prawnej”), Jolanta Ojczyk („Rzeczpospolita”), Krzysztof Koślicki („Gazeta Prawna”, Podatki.biz), Agnieszka Pochrzęst-Motyczyńska (PAP, „Gazeta Wyborcza”), Katarzyna Kubicka-Żach i Patrycja Rojek (obie PAP). 

Serwis Prawo.pl jest darmowy, nie ma też limitu dostępu do artykułów. Nad jego przygotowaniem pracuje codziennie kilkunastu dziennikarzy, ale też specjalistów od kreacji internetowej, SEO czy mediów społecznościowych. Wydawca informuje, że planuje poszerzenie składu redakcji. 

Serwis Prawo.pl jest responsywny – można go czytać na tabletach i telefonach komórkowych. Będzie też wkrótce dostępny w aplikacji mobilnej. Ma już profile na Facebooku i Twitterze. 

(PAZ, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Roguski po odejściu z Edipresse chce stworzyć serwis dla mężczyzn

(fot. Pixabay.com)

Artur Roguski, social media manager w Edipresse Polska, po odejściu z tego wydawnictwa planuje uruchomienie serwisu internetowego dla mężczyzn. Prace nad nim mają się rozpocząć na przełomie września i października.

Roguski szuka partnerów i autorów do nowego serwisu. - Pomysł zrodził się już pewien czas temu, gdy poszukiwałem w internecie ciekawych treści dla mężczyzn. Nie znalazłem miejsca z ciekawymi, odważnymi treściami. Większości serwisów bliżej do stron premium, na których pokazywane są drogie gadżety, alkohole, zegarki czy garnitury szyte na miarę. Podobny trend panuje wśród prasy drukowanej dla mężczyzn – mówi Roguski.

I dodaje: - Widzę niszę w polskim internecie, jeśli chodzi o treści kierowane do zwykłego polskiego internauty, który zarabia średnią krajową. Chciałbym, aby serwis odpowiadał na najważniejsze zapytania Polaków, ale też szokował unikatowymi felietonami, pisanymi szczerze, od serca, bez upiększeń. Ma opowiadać o życiu w bloku z żoną i dzieckiem, a nie o pracy w korporacji i mieszkaniu w ekskluzywnej dzielnicy na 120 metrach kwadratowych.

Przypomnijmy, że Roguski we wrześniu odejdzie z Edipresse Polska. Pracował tam przez ponad pół roku.

Pracę z mediami społecznościowymi Artur Roguski rozpoczął w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Przez trzy lata pracował jako product manager w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie odpowiadał za obecność dziennika "Fakt" i serwisu Fakt24.pl w mediach społecznościowych.

(GDYJ, 12.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo