Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nestlé Polska po przetargu powierza Unique One promocję marki Lion

Promocja marki Lion potrwa do końca roku (fot. materiały prasowe)

Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie akcji promocyjnej dla marki Lion (Nestlé Polska). Promocję wesprze kampania reklamowa w mediach.

Akcja promocyjna przebiega pod hasłem „Wejdź dogry.pl”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 13 sierpnia i potrwa do końca grudnia. Aby wziąć udział w promocji, należy znaleźć kod znajdujący się wewnątrz opakowania i wymienić go na 100 pkt do wykorzystania na platformie dogry.pl. Zdobyte punkty można z kolei wymieniać m.in. na pełne wersje gier lub waluty premium.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za koncepcję akcji promocyjnej i jej organizację, zaprojektowanie i oprogramowanie dedykowanej strony akcji oraz zaprojektowanie materiałów POS.

Akcję promocyjną wspiera kampania telewizyjna (Polsat, Polsat kanały tematyczne, TVN, TVN kanały tematyczne), działania w internecie (wideo, social media, mobile) oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Kampania potrwa do 28 października.

(AMS, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Gwiazda dyrektorem strategii i mediów w TalentMedia

Łukasz Gwiazda awansował w TalentMedia (fot. materiały prasowe)

Łukasz Gwiazda, dotychczas head of strategy, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów w sieci partnerskiej TalentMedia.

W nowej roli  Gwiazda będzie zarządzał działem, który powstał w efekcie konsolidacji obszarów strategii, mediów i kreacji. Połączenie kluczowych struktur w jeden dział pozwolić ma na dostarczenie klientom skuteczniejszych kampanii w postaci kreacji TrueView czy akcji influencerskich, ale również zwiększyć ma efektywność prac przy optymalizacji działań pod kątem mediowym i kreatywnym. Gwiazda będzie odpowiedzialny za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, strategiczną i operacyjną pracą całego działu i rozwojem jego struktur.

Łukasz Gwiazda pracuje w reklamie od 2010 roku. Pracował jako strateg w McCann/Momentum, w K2 Media jako strateg mediów, a następnie strateg w Isobar i BBDO. Na koncie ma współpracę z takimi markami jak m.in.: Skoda, Mastercard, Microsoft, AXA i PZU.

(AMS, 11.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY