Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia zachęca, by rolnicy zaczęli myśleć

W kampanię zostali zaangażowani m.in. mieszkańcy wsi Walerianów (screen: YouTube.com/Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia)

Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pt. „Zacznij myśleć”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu konsekwencji braku uwagi, która jest najczęstszą przyczyną wypadków rolniczych.

Kampania została przygotowana przez Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia i Instytut Gospodarki Rolnej. Jej celem jest ukształtowanie lepszej świadomości związanej z bezpieczeństwem życia na wsi, co ma przełożyć się na mniejszą liczbę wypadków na wsi.

Na kampanię składają się  krótkie spoty ukazujące konsekwencje „braku myślenia” w różnych obszarach naszego życia. W kampanię zostali zaangażowani nie profesjonalni aktorzy, ale mieszkańcy wsi Walerianów, gdzie spoty były kręcone (Wielkopolskie), funkcjonariusze pogotowia ratunkowego, a także pracownicy Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia.

Spoty są emitowane w internecie, ale, jak wyjaśniła Kamila Szczechowska z Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia, kampanią zainteresowały się już media ogólnopolskie, więc trwają rozmowy na temat ich emisji w telewizji. - Na razie to tylko rozmowy, więc nie mogę podać szczegółów - dodała Szczechowska. Autorem kreacji byli pracownicy fundacji.

(AMS, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nestlé Polska po przetargu powierza Unique One promocję marki Lion

Promocja marki Lion potrwa do końca roku (fot. materiały prasowe)

Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie akcji promocyjnej dla marki Lion (Nestlé Polska). Promocję wesprze kampania reklamowa w mediach.

Akcja promocyjna przebiega pod hasłem „Wejdź dogry.pl”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 13 sierpnia i potrwa do końca grudnia. Aby wziąć udział w promocji, należy znaleźć kod znajdujący się wewnątrz opakowania i wymienić go na 100 pkt do wykorzystania na platformie dogry.pl. Zdobyte punkty można z kolei wymieniać m.in. na pełne wersje gier lub waluty premium.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za koncepcję akcji promocyjnej i jej organizację, zaprojektowanie i oprogramowanie dedykowanej strony akcji oraz zaprojektowanie materiałów POS.

Akcję promocyjną wspiera kampania telewizyjna (Polsat, Polsat kanały tematyczne, TVN, TVN kanały tematyczne), działania w internecie (wideo, social media, mobile) oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Kampania potrwa do 28 października.

(AMS, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo