Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia zachęca, by rolnicy zaczęli myśleć
W kampanię zostali zaangażowani m.in. mieszkańcy wsi Walerianów (screen: YouTube.com/Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia)
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pt. „Zacznij myśleć”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu konsekwencji braku uwagi, która jest najczęstszą przyczyną wypadków rolniczych.
Kampania została przygotowana przez Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia i Instytut Gospodarki Rolnej. Jej celem jest ukształtowanie lepszej świadomości związanej z bezpieczeństwem życia na wsi, co ma przełożyć się na mniejszą liczbę wypadków na wsi.
Na kampanię składają się krótkie spoty ukazujące konsekwencje „braku myślenia” w różnych obszarach naszego życia. W kampanię zostali zaangażowani nie profesjonalni aktorzy, ale mieszkańcy wsi Walerianów, gdzie spoty były kręcone (Wielkopolskie), funkcjonariusze pogotowia ratunkowego, a także pracownicy Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia.
Spoty są emitowane w internecie, ale, jak wyjaśniła Kamila Szczechowska z Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia, kampanią zainteresowały się już media ogólnopolskie, więc trwają rozmowy na temat ich emisji w telewizji. - Na razie to tylko rozmowy, więc nie mogę podać szczegółów - dodała Szczechowska. Autorem kreacji byli pracownicy fundacji.
(AMS, 10.08.2018)