Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Platige Image zakończyła półrocze z wyższymi przychodami i mniejszą stratą

(Screen: YouTube.com/PlatigeImage)

Grupa kapitałowa Platige Image SA w pierwszym półroczu uzyskała 37,8 mln zł przychodów ze sprzedaży i miała 377 tys. zł straty.

W porównaniu z pierwszym półroczem 2017 roku przychody grupy wzrosły o 13,5 proc. Koszty operacyjne były o 6,9 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły 36,6 mln zł. Strata zmniejszyła się o 41,7 proc., do 377 tys. zł. Wskaźnik EBITDA wzrósł z poziomu 0,4 mln zł do 3,1 mln zł, a marża EBITDA - z 3 proc. do 10 proc.

Jak podała spółka w raporcie okresowym, wyższe przychody to efekt wzrostu przychodów w segmencie animacji z realizacji cinematików, produkcji reklamowej oraz obniżenia bazy wskutek wyksięgowania (niezapłaconych) przychodów z tytułu realizacji projektu "Fatima" w drugim kwartale 2017 roku.

W samym drugim kwartale 2018 roku Grupa Platige Image miała 22,4 mln zł przychodów (wzrost o 23,8 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2017 roku) i 527 tys. zł zysku (wobec 794 tys. zł straty przed rokiem).

(KOZ, 09.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia zachęca, by rolnicy zaczęli myśleć

W kampanię zostali zaangażowani m.in. mieszkańcy wsi Walerianów (screen: YouTube.com/Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia)

Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pt. „Zacznij myśleć”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu konsekwencji braku uwagi, która jest najczęstszą przyczyną wypadków rolniczych.

Kampania została przygotowana przez Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia i Instytut Gospodarki Rolnej. Jej celem jest ukształtowanie lepszej świadomości związanej z bezpieczeństwem życia na wsi, co ma przełożyć się na mniejszą liczbę wypadków na wsi.

Na kampanię składają się  krótkie spoty ukazujące konsekwencje „braku myślenia” w różnych obszarach naszego życia. W kampanię zostali zaangażowani nie profesjonalni aktorzy, ale mieszkańcy wsi Walerianów, gdzie spoty były kręcone (Wielkopolskie), funkcjonariusze pogotowia ratunkowego, a także pracownicy Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia.

Spoty są emitowane w internecie, ale, jak wyjaśniła Kamila Szczechowska z Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia, kampanią zainteresowały się już media ogólnopolskie, więc trwają rozmowy na temat ich emisji w telewizji. - Na razie to tylko rozmowy, więc nie mogę podać szczegółów - dodała Szczechowska. Autorem kreacji byli pracownicy fundacji.

(AMS, 10.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo