Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość dużych wydawców internetowych w lipcu straciła użytkowników w porównaniu z czerwcem

(fot. Pexels.com)

W lipcu serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło o 307,4 tys. internautów więcej, niż Grupy Onet-RAS Polska. Większość dużych nadawców straciła jednak użytkowników w porównaniu z czerwcem.

Jak wynika z badania PBI/Gemius, liderem polskiego internetu w lipcu 2018 roku była Grupa Google. Jej serwisy miały łącznie 25,8 mln użytkowników - o 388,7 tys. mniej niż w czerwcu. Drugi był Facebook.com, który odwiedziło 21,1 mln internautów - o 350 tys. mniej.

Grupa Wirtualna Polska miała 20,9 mln użytkowników i straciła najmniej spośród głównych portali - 18,1 tys. Przewaga WP nad Grupą Onet-RAS Polska wyniosła 307,4 tys. użytkowników. Serwisy Onetu i Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 20,6 mln internautów - o 153,1 tys. mniej.

Spośród dziesięciu największych wydawców użytkowników przybyło: YouTube.com (wzrost o 16,8 tys., do 19,5 mln), Grupie Allegro (o 266,5 tys., do 17,4 mln) i Grupie OLX (o 35,5 tys., do 16,3 mln).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Grupa Interia.pl - 18,3 mln (spadek o 348,7 tys.), Grupa Gazeta.pl - 16 mln (spadek o 153,4 tys.) i Grupa Polska Press - 15,9 mln (spadek o 100,1 tys.).

Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 14,1 mln internautów, Facebooka - 9,3 mln, Grupy Wirtualna Polska - 6,4 mln, Grupy Onet-RAS Polska - 6 mln, a YouTube - 5,8 mln.

W rankingu domen w lipcu 2018 roku prowadziła Google.pl, która miała 23,5 mln użytkowników (wzrost o 60 tys.). W czołówce były Google.com z 22,2 mln (spadek o 633 tys.) i Facebook.com - 21,1 mln (spadek o 350 tys.). W czołówce największy wzrost - o 448,4 tys. (do 14,1 mln) zanotowała Grupa Interia.pl. Do pierwszej dziesiątki trafiły także: YouTube.com - 19,5 mln użytkowników (wzrost o 16,8 tys.), Onet.pl - 16,7 mln (spadek o 631,4 tys.), Allegro.pl - 16,7 mln (wzrost o 208,4 tys.), Wp.pl - 15,4 mln (spadek o 401,9 tys.), Olx.pl - 13,4 mln (wzrost o 257,6 tys.) i Wikipedia.org - 12,9 mln (spadek o 797,4 tys.).

Najpopularniejszą aplikacją mobilną według badania była Google - korzystało z niej 16,5 mln polskich użytkowników (wzrost o 288,9 tys.). Natomiast najpopularniejszą polską aplikacją jest Rossmann PL z 3,7 mln użytkowników (wzrost o 737,8 tys.).

Liczba internautów w Polsce w lipcu 2018 roku wyniosła ogółem 26,9 mln (na komputerach osobistych i laptopach – 22,6 mln, a na smartfonach i tabletach - 22,1 mln).

(KOZ, 08.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.