Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Chodakowska motywuje w aktywacji Adidas

Ambasadorka Adidas w nowej aktywacji marki (fot. materiały prasowe)

Ewa Chodakowska w aktywacji Adidas motywuje do podejmowania sportowych wyzwań.

Aktywacja promuje modele sportowych staników i legginsów z kolekcji Adidas Women. W sesji zdjęciowej wystąpiła trenerka fitness i ambasadorka firmy – Ewa Chodakowska. Zdjęcia powstały na Bulwarach Wiślanych, ich autorem jest Paweł Fabjański.

Aktywacja obejmuje działania w social mediach – na Facebooku i Instagramie w kanałach marki, Ewy Chodakowskiej oraz innych sportowych influencerek. Na potrzeby aktywacji stworzono niestandardowe kreacje i formaty, m.in. w postaci wideo 180.

Zdjęcia z sesji pojawią się również w materiałach POS w salonach marki.

Za pomysł kreatywny i realizację aktywacji odpowiada agencja LiquidThread, która wygrała przetarg na te działania. Sesję wyprodukowało Shootme. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. Działaniami PR zajmuje się Tailor Made PR.

(AMS, 08.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Platige Image zakończyła półrocze z wyższymi przychodami i mniejszą stratą

(Screen: YouTube.com/PlatigeImage)

Grupa kapitałowa Platige Image SA w pierwszym półroczu uzyskała 37,8 mln zł przychodów ze sprzedaży i miała 377 tys. zł straty.

W porównaniu z pierwszym półroczem 2017 roku przychody grupy wzrosły o 13,5 proc. Koszty operacyjne były o 6,9 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły 36,6 mln zł. Strata zmniejszyła się o 41,7 proc., do 377 tys. zł. Wskaźnik EBITDA wzrósł z poziomu 0,4 mln zł do 3,1 mln zł, a marża EBITDA - z 3 proc. do 10 proc.

Jak podała spółka w raporcie okresowym, wyższe przychody to efekt wzrostu przychodów w segmencie animacji z realizacji cinematików, produkcji reklamowej oraz obniżenia bazy wskutek wyksięgowania (niezapłaconych) przychodów z tytułu realizacji projektu "Fatima" w drugim kwartale 2017 roku.

W samym drugim kwartale 2018 roku Grupa Platige Image miała 22,4 mln zł przychodów (wzrost o 23,8 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2017 roku) i 527 tys. zł zysku (wobec 794 tys. zł straty przed rokiem).

(KOZ, 09.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo