Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Środowiska ma milion złotych na kampanię edukacyjną

(źródło: biuro prasowe Ministerstwa Środowiska)

Do 10 września można składać oferty w otwartym przetargu Ministerstwa Środowiska na realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją ogólnopolskiej kampanii, której celem ma być uświadamianie benefitów wynikających z życia w czystym środowisku. Do zadań agencji należeć będzie m.in. przygotowanie spotów telewizyjnych i radiowych, a także komunikacji w internecie. Budżet na kampanię to 1,03 mln zł.

(AMS, 07.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PFN, po fiasku "Polska 100", chce zrealizować projekt żeglarski "I love Poland"

Polska Fundacja Narodowa, po zerwaniu współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem i fiasku projektu "Polska 100", chce zrealizować projekt regat okołoziemskich w nowej formie, pod nazwą "I love Poland".

Na początku maja Polska Fundacja Narodowa informowała, że zerwała współpracę przy projekcie "Polska 100" z Mateuszem Kusznierewiczem i Fundacją Navigare. Projekt zakładał, że kierowana przez Kusznierewicza załoga opłynie Ziemię na zakupionym do tego celu i wyremontowanym jachcie. Miało to służyć promocji Polski z okazji stulecia niepodległości.

We wtorek serwis Magazynwiatr.pl otrzymał z biura prasowego Polskiej Fundacji Narodowej odpowiedzi, z których wynika, że teraz PFN chce zrealizować projekt w nowej odsłonie, pod nazwą "I love Poland". Jak podano, jacht zakupiony przez PFN ma przypłynąć do Polski jeszcze w sierpniu. "Polska Fundacja Narodowa od samego początku stawiała na regaty. Tego rodzaju imprezy odbywają się na całym świecie i przyciągają uwagę wielu tysięcy widzów. Chcemy by »I love Poland« pojawiał się w największych portach świata i w każdym z nich promował Polskę" - informuje PFN.

W połowie lipca Filip Rdesiński, były prezes Radia Poznań, został prezesem Polskiej Fundacji Narodowej. PFN została założona w 2016 roku przez 17 spółek Skarbu Państwa. Ma promować i chronić wizerunek Polski i polskiej gospodarki. W pierwszym roku działalności założyciele przeznaczyli na jej działalność 100 mln zł, a PFN zorganizowała kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", która szkalowała sędziów.

(GDYJ, 09.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo