Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma Gonciarza w pięć dni nakręciła film dla inwestorów Opery

Firma Krzysztofa Gonciarza na realizację zadania miała pięć dni (Screen: Youtube.com/Krzysztof Gonciarz)

W debiucie akcji spółki Opera na nowojorskiej giełdzie uczestniczył youtuber Krzysztof Gonciarz. Został tam zaproszony, bo realizował wideo reklamowe promujące Operę wśród inwestorów.

W debiucie akcji spółki Opera na nowojorskiej giełdzie uczestniczył youtuber Krzysztof Gonciarz. Został tam zaproszony, bo realizował wideo reklamowe promujące Operę wśród inwestorów.

Opera to darmowa przeglądarka internetowa. Norweska spółka, która ją stworzyła, jedną ze swoich głównych siedzib ma we Wrocławiu. W ubiegłym tygodniu jej akcje z powodzeniem zadebiutowały na giełdzie NASDAQ w Nowym Jorku, wcześniej z IPO udało jej się pozyskać 115 mln dol. Było to możliwe między innymi dzięki filmowi reklamowemu, który był prezentowany potencjalnym inwestorom. Do jego stworzenia zaangażowana została firma youtubera Krzysztofa Gonciarza - Tofu Media. Na realizację zadania miała pięć dni, a zdjęcia kręcono m.in. w Tokio, Oslo i Wrocławiu.

Po wykonaniu zlecenia Gonciarz skorzystał z zaproszenia spółki do Nowego Jorku na jej debiut na NASDAQ. Z wydarzenia tego nakręcił wideo dla widzów swojego kanału na YouTube.

Krzysztof Gonciarz to wielokrotny laureat konkursu Grand Video Awards, którego czwarta edycja właśnie została ogłoszona.

(GK, 07.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.