Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zygmunt Chajzer z synem myślą o stworzeniu własnej marki proszku do prania

Zygmunt Chajzer reklamował Vizir przez 14 lat (fot. scrren z reklamy telewizyjnej)

Zygmunt Chajzer, który po 14 latach zakończył współpracę z Procter & Gamble i nie będzie już reklamować produktów Vizir, myśli o stworzeniu własnej marki detergentu.

Zygmunt Chajzer potwierdza doniesienia mediów, że prowadzi rozmowy w sprawie stworzenia marki proszku do prania, choć początkowo ten pomysł traktował jako żart. - Teraz z synem (Filipem Chajzerem - przyp. red.) zajmujemy się nim na serio. Pojawiła się propozycja stworzenia marki proszku do prania we współpracy z jednym polskim producentów chemii gospodarczej - mówi Zygmunt Chajzer. - Czy coś z tego wyjdzie, na tym etapie trudno przesądzić, ale rozmawiamy - dodaje Chajzer. 

(AMS, 06.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Chodakowska motywuje w aktywacji Adidas

Ambasadorka Adidas w nowej aktywacji marki (fot. materiały prasowe)

Ewa Chodakowska w aktywacji Adidas motywuje do podejmowania sportowych wyzwań.

Aktywacja promuje modele sportowych staników i legginsów z kolekcji Adidas Women. W sesji zdjęciowej wystąpiła trenerka fitness i ambasadorka firmy – Ewa Chodakowska. Zdjęcia powstały na Bulwarach Wiślanych, ich autorem jest Paweł Fabjański.

Aktywacja obejmuje działania w social mediach – na Facebooku i Instagramie w kanałach marki, Ewy Chodakowskiej oraz innych sportowych influencerek. Na potrzeby aktywacji stworzono niestandardowe kreacje i formaty, m.in. w postaci wideo 180.

Zdjęcia z sesji pojawią się również w materiałach POS w salonach marki.

Za pomysł kreatywny i realizację aktywacji odpowiada agencja LiquidThread, która wygrała przetarg na te działania. Sesję wyprodukowało Shootme. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. Działaniami PR zajmuje się Tailor Made PR.

(AMS, 08.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo