Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosną wpływy reklamowe dzienników w Wielkiej Brytanii

(fot. Pixaby.com)

Pierwszy raz od 2010 roku wzrosły przychody reklamowe drukowanych wersji ogólnokrajowych dzienników w Wielkiej Brytanii.

Z badania przeprowadzonego przez organizację Advertising Association i monitorującą media firmę Warc wynika, że w pierwszym kwartale 2017 roku przychody reklamowe dużych brytyjskich gazet wyniosły 153 mln funtów i były o 1 proc. wyższe niż w tym okresie rok wcześniej. To pierwszy przypadek kwartalnego wzrostu wpływów reklamowych w ogólnokrajowych dziennikach drukowanych od czwartego kwartału 2010 roku. Przez 29 kwartałów wydawcy czołowych brytyjskich gazet notowali dwucyfrowe spadki wpływów reklamowych.

Badaniem objęci zostali wydawcy niemal 30 tytułów codziennych ukazujących się w Wielkiej Brytanii.

(LL, 03.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.