Paweł Laskowski prezesem Polskich Badań Internetu
Paweł Laskowski w ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Ve Interactive Poland (fot. materiały prasowe)
Paweł Laskowski, który dotychczas pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Ve Interactive Poland, został prezesem Polskich Badań Internetu. Taką decyzję podjęło Zgromadzenie Wspólników PBI.
"Zamierzam w pełni zaangażować się na rzecz rozwoju badań internetu w Polsce i wdrażania nowych, strategicznych zadań PBI” - zadeklarował Paweł Laskowski cytowany w komunikacie spółki.
Nowy prezes zapowiedział, że we współpracy z udziałowcami PBI i rynkiem będzie dążył do upowszechniania standardu pomiaru widowni internetowej oraz umocnienia rynku reklamy internetowej. "Chcę też rozwijać kompetencje Polskich Badań Internetu w dostarczaniu wiedzy o polskim internecie, wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenie związane z reklamą internetową i rynkiem programmatic” – dodał.
Laskowski w ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Ve Interactive Poland, specjalizującej się w rozwiązaniach onsite engagement i programmatic buying. Wcześniej zarządzał spółką zależną Dentsu Aegis – Amnet Polska. Był założycielem, udziałowcem i prezesem spółki informatycznej Comtica. Współtworzył telewizję 4funTV. W ostatnich latach Paweł Laskowski był też współzałożycielem sportowej stacji telewizyjnej Golf Channel, uruchomionej na licencji NBC Universal.
RAQ