Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PAP szuka agencji do obsługi reklamowej anglojęzycznego portalu o Polsce

PAP planuje zagraniczną kampanię (fot. Marek Mazurkiewicz/CC BY-SA 3.0)

Polska Agencja Prasowa ogłosiła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za marketing i reklamę anglojęzycznego portalu informacyjnego. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 16 sierpnia.

Kampania reklamowa i marketingowa ma obejmować portale społecznościowe, zagraniczne serwisy internetowe, a także wyszukiwarkę Google. Chodzi przede wszystkim o dotarcie do zagranicznych użytkowników internetu. Głównym kryterium przetargu jest cena.

Na początku maja PAP uruchomiła anglojęzyczny portal Thefirstnews.com. W serwisie znajdują się materiały na temat polskiej polityki, gospodarki, kultury, nauki, historii i sportu. Od kwietnia PAP ma anglojęzyczne konto na Twitterze.

(PAP, 26.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.