Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Scholz & Friends Warszawa i Mediaedge:cia promują Mercedesa E

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i dom mediowy Mediaedge:cia realizują dla DaimlerChrysler Automotive Polska kampanię wprowadzającą na polski rynek nowego Mercedesa klasy E.

Reklamy z hasłem ”Pierwsze 100 metrów Klasą E – 5,7 s” można zobaczyć w prasie. Hasła na billboardach zostały dobrane w zależności od lokalizacji. W okolicach katowickiego Spodka informują na przykład: ”Stąd do Spodka 120 s”. Kampania, która potrwa do końca lipca, jest kierowana do mężczyzn w wieku 30-60 lat, z wykształceniem wyższym i dochodami powyżej średniej.

(MŁ, 11.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.