Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca polskiego "Vogue" ujawnił wyniki sprzedaży drugiego numeru

Sesja na potrzeby drugiego numeru polskiej edycji "Vogue" powstała w Nowym Jorku. Jej autorem jest fotograf Chris Colls i stylista George Cortina.

Kwietniowy numer polskiej edycji "Vogue" (Visteria) sprzedał się w 74 070 egz. – wynika z danych wydawcy. 

Kwietniowy numer "Vogue" był drugim, który został wydany w Polsce. Choć miał 256 stron - o 108 mniej niż pierwszy, to jego cena nie zmieniła się - 16,90 zł. Na jego okładce była czeska modelka Eva Herzigová.

Pierwszy numer ukazał się 14 lutego br. w nakładzie 150 tys. egz., a po dodruku jego sprzedaż według danych wydawcy wyniosła 181 750 egz.

- Wejście magazynu "Vogue" było wsparte kampanią reklamową, a do tego doszła ciekawość czytelniczek. Wysoka sprzedaż z pierwszego numeru nie miała szansy się utrzymać - mówi Maciej Niepsuj, buying director w domu mediowym MullenLowe MediaHub. - 74 tys. egz. to wynik zgodny z przewidywaniami wydawcy, a jeśli sprzedaż na tym poziomie się utrzyma, to będzie sukces skrojony na miarę naszego rynku - dodaje Niepsuj.

Ewa Redel-Bydłowska, ekspertka rynku prasowego, komentuje: - Sprzedaż drugiego numeru magazynu "Vogue", mimo dużego spadku, przy tym profilu pisma i wysokiej cenie wciąż jest bardzo dobra. Nie sądzę, aby był to ostateczny, ustabilizowany poziom sprzedaży. Musimy poczekać do jesieni. Ważnym momentem dla magazynu będzie także luty przyszłego roku, kiedy czytelniczki będą decydować o przedłużeniu lub zrezygnowaniu z prenumeraty – mówi Redel-Bydłowska.

(JOK, 24.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.