Czterej raperzy w kampanii EB
W spotach występują Sokół, Pezet, Żabson i Sitek (Screen: YouTube.com/Tymczasem EB)
Grupa Żywiec startuje z nowymi spotami telewizyjnymi marki EB w ramach realizowanej już kampanii "Tymczasem".
Kampania telewizyjna składa się z czterech spotów – każdy poświęcony jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi. „Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej” – to utwory wykorzystane w najnowszych spotach reklamowych marki EB. Spoty zapowiadają muzyczne wydarzenie – „Projekt Tymczasem”, w którym wezmą udział artyści.
Spoty reklamowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampania prowadzona jest także w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za eventy odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
(AMS, 23.07.2018)