Materiały Polsat News na nośnikach Ströer Media w warszawskim metrze
Materiały składają się z 30-sekundowych spotów wideo (fot.materiały prasowe)
Firma reklamy zewnętrznej Ströer Media nawiązała współpracę z Telewizją Polsat na emitowanie informacji Polsat News na nośnikach reklamy w warszawskim metrze.
W tym tygodniu Polsat News rozpoczął emisję informacji na prawie 2 tys. ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra. Wiadomości są przygotowywane przez redakcję Polsat News, która w tym celu powołała kilkuosobowy zespół. Materiały składają się z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych: Polska, Świat, Sport i Pogoda (informacje aktualizowane są kilka razy w ciągu dnia). Ponadto podawane są informacje o kursach walut.
"Po raz pierwszy wiadomości w metrze nie będą statyczne, a przypominać będą te znane z telewizji" – zapewnia Marcin Gudowicz, wiceprezes Ströer Media.
Ströer Media obsługuje nośniki w warszawskim metrze po wygranym w 2017 roku przetargu (wcześniej zajmowała się tym należąca do Agory firma AMS).
Poza materiałami Polsat News na ekranach LCD umieszczonych w wagonach warszawskiego metra są wiadomości Polskiej Agencji Prasowej i National Geographic.
(IKO, 20.07.2018)