Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem "100 lat Polsko"

Kampanię przygotowały dział marketingu i dział kreatywny Grupy Onet-RAS Polska (screen: YouTube.com)

Portal Onet.pl (Grupa Onet-RAS Polska) rozpoczął kampanię wizerunkową powiązaną ze stuleciem odzyskania przez Polskę niepodległości. Działania prowadzone pod hasłem "100 lat Polsko" mają potrwać do 11 listopada.

Onet zaprezentował spot pt. "Łączy nas Hymn" w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego. Będzie on emitowany w serwisach Onetu, telewizji (Grupa TVN, Stopklatka, Polsat, AXN, 4Fun TV) i radiu. Działania mają być prowadzone też w kinach i na nośnikach digitalowych w serwisach Onetu.

Grupa zapowiada, że do zakończenia kampanii na Onet.pl codziennie będzie się ukazywał co najmniej jeden artykuł związany z tematem rocznicy niepodległości Polski. Tematykę tą mają poruszać też inne serwisy Onet-RAS Polska. Częścią kampanii będą również działania outdooru, m.in. murale (w Warszawie, Krakowie i Gdańsku), wiaty z wi-fi, ekrany LED na lotniskach, dworcach i w metrze. Finałem kampanii będą działania w mediach zagranicznych zaplanowane na 11 listopada.

Kampanię przygotowały dział marketingu i dział kreatywny Grupy Onet-RAS Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację na wszystkich nośnikach odpowiada agencja Bridge2fun, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

(MK, 19.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.