PepsiCo ruszyła z letnią edycją kampanii Lay’s
(screen z YouTube/laysnews)
W poniedziałek ruszyła kampania PepsiCo pt. „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.
Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, w portalach internetowych, w mediach społecznościowych i outdoor. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. W ramach kampanii zaplanowano działania podczas serii imprez w najpopularniejszych letnich kurortach oraz na pokazach w kinach plenerowych. Kampania obejmuje również wsparcie PR. Całą akcję muzycznie ma podsumować beatboxer Dharni, w specjalnie przygotowanym filmie.
Adaptację spotu reklamowego promującego kampanię „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VML Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.
(AMS, 17.07.2018)