Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PepsiCo ruszyła z letnią edycją kampanii Lay’s

(screen z YouTube/laysnews)

W poniedziałek ruszyła kampania PepsiCo pt. „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.

Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, w portalach internetowych, w mediach społecznościowych i outdoor. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. W ramach kampanii zaplanowano działania podczas serii imprez w najpopularniejszych letnich kurortach oraz na pokazach w kinach plenerowych. Kampania obejmuje również wsparcie PR. Całą akcję muzycznie ma podsumować beatboxer Dharni, w specjalnie przygotowanym filmie.
Adaptację spotu reklamowego promującego kampanię „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VML Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.

(AMS, 17.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.