Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP miała 19 sponsorów transmisji z mundialu

(fot. Pixabay.com)

Biuro reklamy Telewizji Polskiej pozyskało 19 sponsorów transmisji z zakończonych w niedzielę Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

W trakcie mundialu przy transmisjach pojawiły się billboardy sponsorskie następujących firm: Grupa Lotos SA, Visa, Blachotrapez, Mazda Motor Poland, Bank Zachodnik WBK, A&D Pharma Poland, Apart, Balex Metal, BIC, Coca-Cola, Den Braven, Hyundai, Lorenz Bahlsen Snack-World, Mitsubishi Motors, Pekao SA, PPF Hasco-Lek SA, Samsung, Sandoz Polska i Travelplanet.pl SA.

Prezes TVP Jacek Kurski w zeszłym tygodniu podał, że wpływy ze sponsoringu wokół mundialu wyniosły 10,49 mln zł, a ze sprzedaży czasu reklamowego spółka uzyskała 54,03 mln zł.

Bez uwzględnienia rozgrywanych w weekend finału i meczu o trzecie miejsce, najwięcej widzów przyciągnęły spotkania Polaków (rekord tych mistrzostw padł podczas transmisji Polska - Kolumbia 24 czerwca o 20 - 13,63 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport), a także półfinał Chorwacja - Anglia w środę 11 lipca o 20 (7,97 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport) - dane: Nielsen Audience Measurement.

Mistrzostwa Świata w Rosji wygrała reprezentacja Francji.

(KOZ, 16.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.