Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy promują Pol’and’Rock Festival 2018 w kampanii Play

W kampanii wystąpili RedLipstickMonster, Rezigiusz, Izak i Człowiek Warga (fot. materiały prasowe)

Operator komórkowy Play rozpoczął działania promujące markę przy okazji festiwalu Pol’and’Rock Festival 2018, organizowanego przez Jurka Owsiaka (dawny Woodstock).

Kampania #PlayYourWay prowadzona jest w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także podczas festiwalu. Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi. 

W strefie Play pojawią się twórcy popularnych kanałów na YouTube: RedLipstickMonster, Rezigiusz, Izak i Człowiek Warga. Na stronie Playyourway.play.pl dostępny jest spot z ich udziałem - można wybrać, którą wersję spotu chcemy obejrzeć (w scenerii zimowej czy letniej).

Dodatkowo w reklamie zaszyto cztery elementy, za odnalezienie których widz otrzyma kody do wykorzystania w HBO, Tidal, Nawigacji Play lub Dogry.pl. 

Spot zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction, a postprodukcją zajęło się LocoMotive. Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel. 

Pol’and’Rock Festival 2018 odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia.

(IKO, 16.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Kuciński będzie relacjonował swoje podróże dla Banku Pekao SA

Relacje z wyjazdów Marcin Kuciński będzie publikował w mediach społecznościowych (Screen: YouTube.com/Bank Pekao S.A.)

W połowie lipca Marcin Kuciński rozpocznie podróże, które będzie relacjonował na profilach Banku Pekao SA w mediach społecznościowych. To wynik konkursu "Praca marzeń", organizowanego przez bank, w którym szukano #travelgramera.

Kanał Marcin Kuciński na YouTube ma blisko 500 subskrypcji. Drugi z jego kanałów (Vlog 646) ma ponad 200 tys. subskrybentów.

W zwycięskim filmie dla banku Kuciński zrobił relację ze swoich podróży. Teraz jako #travelgramer uda się w podróże do Turcji, Grecji, Maroka, Francji, Włoch i na Bałkany (do Serbii, Albanii, Czarnogóry i Macedonii). Wyprawy będą się odbywały we współpracy z biurem podróży Itaka.

Relacje z wyjazdów Kuciński będzie publikował na Facebooku, Instagramie i YouTube. Ostatnią wyprawę ukończy we wrześniu.

Podczas podróży Kuciński pokaże, jak umiejętnie gospodarować pieniędzmi (będzie korzystał z karty wielowalutowej i aplikacji PeoPay powiązanej z kontem Przekorzystnym). Do wydania ma 21 tys. zł.

"Zaimponowała nam jego biegłość w poruszaniu się w świecie social media i narzędzi wideo" - tłumaczy wybór Kucińskiego Marcin Marjański, dyrektor zarządzający departamentu komunikacji, marketingu i badań w Banku Pekao SA.

(IKO, 16.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo