Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Wyborcza.pl relacja z wyprawy rowerowej Jacka Hugo-Badera do Tadżykistanu

Na relację z Tadżykistanu składają się teksty, zdjęcia i nagrania wideo (fot. materiały prasowe)

Na Wyborcza.pl można śledzić relację z rowerowej wyprawy Jacka Hugo-Badera i jego syna Michała do Tadżykistanu. 

Na relację składają się teksty, zdjęcia i nagrania wideo. Reporter "Dużego Formatu" "Gazety Wyborczej" Jacek Hugo-Bader jest w podróży od lipca.

Po powrocie z wyprawy powstanie dokument wideo i reportaż multimedialny, który jesienią zostanie opublikowany na Wyborcza.pl.

Partnerami i sponsorami projektu są Wydawnictwo Agora i firma SkiTeam. Projekt jest realizowany przez "Gazetę Wyborczą" i "Duży Format".

(JOK, 13.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Badanie: konsumenci bardziej ufają Facebookowi niż telewizji publicznej

(fot. Pexels.com)

Internauci poszukujący informacji o produktach i usługach najbardziej ufają serwisom specjalistycznym oraz forom dyskusyjnym, a najmniej serwisom plotkarskim, mediom społecznościowym i telewizji publicznej. Ta ostatnia ma dla konsumentów jeszcze niższą wiarygodność niż Facebook – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.

Blisko połowa respondentów (47 proc.) deklaruje zaufanie do informacji na temat produktów i usług publikowanych w serwisach specjalistycznych. Dalej są fora dyskusyjne (40 proc.), serwisy ogólnoekonomiczne (32 proc.) oraz blogi, vlogi i portale wielotematyczne (28 proc.). Najmniej wiarygodne są serwisy plotkarskie, którym ufa zaledwie 8 proc.

Spośród mediów społecznościowych największym zaufaniem w kwestii informacji o produktach i usługach cieszą się kanały YouTube (22 proc.) – porównywalnie z drukowanymi dziennikami (22 proc.) i tygodnikami opinii (23 proc.). Facebookowi ufa 20 proc., a Instagramowi – 18 proc. Taki sam odsetek ankietowanych deklaruje zaufanie do telewizji publicznej.

Wyższe zaufanie do rzetelności informacji o usługach i produktach w mediach mają osoby młodsze, zwłaszcza w przedziale 15-24 lat. W odpowiedziach tej grupy na pytanie o 10 najbardziej wiarygodnych mediów w ogóle nie pojawia się telewizja. Z kolei w najstarszej grupie wiekowej (45-65 lat) jeden na pięciu ankietowanych deklarował zaufanie do Instagrama i kanałów YouTube (odpowiednio 22 proc. i 20 proc.).

Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą ankiety internetowej prowadzonej w okresie od maja do czerwca 2018 na próbie 1249 polskich internautów w wieku od 15 do 65 lat.

(MK, 13.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo