Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook kupił prawa medialne do transmisji meczów Premier League w Azji

(fot. Pixabay.com)

Facebook nabył pakiet praw medialnych do transmisji meczów piłkarskich angielskiej Premier League w krajach Azji Południowo-Wschodniej.

Dziennik “The Times” podał, że wartość transakcji wyniosła 200 mln funtów. W walce o przejęcie praw do Premier League w Tajlandii, Kambodży, Laosie i Wietnamie Facebook pokonał grupy telewizyjne Fox Sports Asia i BeIN Sports. Ta ostatnia jest obecnym posiadaczem tych praw – za trzyletni pakiet praw zapłaciła 250 mln dol.

(LL, 11.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redakcja "GW" upomniała Czuchnowskiego za obraźliwy wpis na Twitterze

Wojciech Czuchnowski (screen z YouTube)

Redakcja "Gazety Wyborczej" upomniała swojego dziennikarza Wojciecha Czuchnowskiego za obraźliwy wpis na Twitterze. Czuchnowski nazwał publicystę TV Republiki Jerzego Targalskiego jednym z "PiS-owskich świrów", a dziennikarza "Sieci" Krzysztofa Feusette’a jednym z "żałosnych fiutów".

"Mam problem, zauważyłem, że PiS-owskie świry (Targalski) i takież żałosne fiuty (Feussette) nagminnie występują z kotami. Sam mam kota Zosię i jestem kotów fanem i myślę, czy ze mną jest coś nie tak? A może da się odzyskać koty dla normalności? - napisał Wojciech Czuchnowski w środę na swoim profilu na Twitterze.
Dziennikarz został upomniany za ten wpis przez redakcję "GW". - Redakcja "Gazety Wyborczej" nie akceptuje stosowania obraźliwego języka wobec nikogo. Autor przedmiotowego wpisu został upomniany w tej sprawie - przekazała "Presserwisowi" Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.

(GDYJ, 12.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo