Sondaż: Biedronka najbardziej zachęca do kibicowania podczas mundialu
(fot. Pixabay.com)
Sieć sklepów Biedronka znalazła się na czele zestawienia marek, których działania najbardziej mobilizują do kibicowania podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji.
W badaniu zrealizowanym przez SW Research dla On Board Think Kong 33 proc. respondentów wskazało Biedronkę jako markę, która najbardziej zachęca do kibicowania piłkarzom. Na drugim miejscu, z wynikiem 27 proc., uplasowała się Grupa Lotos, główny sponsor reprezentacji Polski. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, Lotos zaś mężczyźni. Z kolei co dziesiąty Polak wskazał markę Nike.
Zdaniem Wojciecha Chorążego z On Board Think Kong marki wciąż mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów podczas mundialu. "Strefy kibica nie są już tak zapełnione jak dwa tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak Lotos czy Biedronka, na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach" – komentuje Chorąży.
Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 1005 osób pełnoletnich, w dniach 19-20 czerwca, w oparciu o listę 12 głównych sponsorów i partnerów polskiej reprezentacji wymienionych na stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej.
(IKO, 11.07.2018)