Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z ćwierćfinałów mundialu najwięcej widzów śledziło w TVP mecz Rosja - Chorwacja

(fot. Pixabay.com)

Telewizja Polska z reklam i sponsoringu wokół transmisji dotychczasowych spotkań Mistrzostw Świata w piłce nożnej mogła uzyskać 165,6 mln zł. Widownia meczów ćwierćfinałowych dochodziła w TVP do 6,43 mln widzów.

Z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement (nie uwzględniają rabatów) wynika, że TVP ze sprzedaży czasu reklamowego przy mundialowych transmisjach uzyskała 139,7 mln zł. Sponsoring przyniósł jej już 25,9 mln zł.

Spośród ćwierćfinałów najwięcej widzów przyciągnął Rosja - Chorwacja, który w sobotę o 20 oglądało w TVP 1 i TVP Sport średnio 6,43 mln widzów. Oprócz występów Polaków była to jak na razie najwyższa widownia meczu na mundialu (spotkanie Niemcy - Szwecja 23 czerwca o 20 przyciągnęło 6,18 mln widzów).

Ćwierćfinał Brazylia - Belgia w piątek o 20 śledziło 5,94 mln widzów (transmisja w TVP 1 i TVP Sport), Szwecja - Anglia w sobotę o 16 – 3,91 mln (w TVP 2 i TVP Sport), a Urugwaj - Francja w piątek o 16 – 3,73 mln (w TVP 2 i TVP Sport).

TVP 1 we wtorek o 20 pokaże półfinał Francja - Belgia (mecz z Sankt Petersburga skomentują Jacek Laskowski i Radosław Gilewicz), a w środę o tej samej porze  Chorwacja - Anglia (z Moskwy skomentują Dariusz Szpakowski i Andrzej Juskowiak). Laskowski i Gilewicz skomentują również mecz o trzecie miejsce, a finał - Szpakowski i Juskowiak.

Jak informowaliśmy, Dariusz Szpakowski był atakowany w mediach społecznościowych przez prawicowych dziennikarzy, którym nie spodobało się, że podczas meczu Rosji z Chorwacją rzekomo zbyt entuzjastycznie reagował na gole reprezentacji Rosji.

"Nie zgadzam się na bezpardonowy atak na @DarekSzpakowski. Na początku transmisji cytował słowa hymnów obydwu państw, podkreślając miłość do ojczyzny obydwu słowiańskich narodów. Przy bramkach Chorwacji i Rosji wykazywał się podobnym entuzjazmem. Wszelkie oskarżenia są absurdalne" – napisał na Twitterze dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.