TVP Seriale nadal prowadzi wśród kanałów serialowo-filmowych
(fot. Pixaby.com)
W pierwszym półroczu TVP Seriale utrzymał pozycję lidera wśród kanałów serialowo-filmowych.
W pierwszym półroczu udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,42 proc. wobec 1,49 proc. w pierwszym półroczu 2017 roku. Drugi był kanał Stopklatka (Stopklatka SA), który nieznacznie zmniejszył udział z 0,95 proc. do 0,93 proc. Na podium znalazł się również Polsat Film (Telewizja Polsat) z udziałem na poziomie 0,5 proc. (0,51 proc.).
W pierwszej dziesiątce kanałów serialowo-filmowych znalazły się również: AXN (Sony Pictures Television) - 0,39 proc. (0,39 proc. rok wcześniej), 13 Ulica (NBC Universal) - 0,28 proc. (spadek z 0,4 proc.), Kino Polska (Kino Polska TV SA) - 0,33 proc. (wzrost z 0,32 proc.), TVN Fabuła (Grupa TVN i Discovery) - 0,29 proc. (spadek z 0,34 proc.), Comedy Central (Viacom International Media Networks) - 0,35 proc. (wzrost z 0,28 proc.), TNT (Turner Broadcasting System) - 0,32 proc. (0,32 proc.) i Fox (Fox Networks Group) - 0,32 proc. (wzrost z 0,29 proc.).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) również prowadził TVP Seriale, który zmniejszył udział z 1,64 proc. do 1,51 proc. Stopklatka zanotowała spadek z 1,02 proc. do 0,9 proc. Na podium awansował Comedy Central, osiągając wzrost z 0,6 proc. do 0,81 proc. Kanał wyprzedził Polsat Film, który uzyskał 0,66 proc. wobec 0,78 proc. rok wcześniej.
Dalej były: AXN - 0,46 proc. (spadek z 0,52 proc.), Fox - 0,45 proc. (spadek z 0,46 proc.), TVN Fabuła - 0,41 proc. (spadek z 0,52 proc.), TNT - 0,37 proc. (spadek z 0,38 proc.), Kino Polska - 0,32 proc. (spadek z 0,33 proc.) i Paramount Channel (Viacom International Media Networks) - 0,27 proc. (wzrost z 0,18 proc.)
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 09.07.2018)