Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira

Zygmunt Chajzer (fot. Karol Piechocki)

Zygmunt Chajzer nie będzie już reklamować produktów marki Vizir (Procter&Gamble). Jej nową ambasadorką została Anna Starmach.

"Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat" - skomentowała Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji Procter&Gamble.

Sam Chajzer podsumował: "Moja podróż z Vizirem była bardzo owocna. W ciągu tych 14 lat przebyliśmy wspólnie drogę od proszków, poprzez płyny, aby następnie wypuścić jednokomorowe kapsułki i wreszcie Vizir 3w1. Mogę szczerze powiedzieć, że cieszę się z mojego istotnego udziału w tworzeniu historii marki i jej podróży poprzez świat innowacji".

Pierwsza kampania Vizira z nową ambasadorką Anną Starmach rozpoczęła się z początkiem lipca. W spocie telewizyjnym Starmach uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu.

(KOZ, 09.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sondaż: Biedronka najbardziej zachęca do kibicowania podczas mundialu

(fot. Pixabay.com)

Sieć sklepów Biedronka znalazła się na czele zestawienia marek, których działania najbardziej mobilizują do kibicowania podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji.

W badaniu zrealizowanym przez SW Research dla On Board Think Kong 33 proc. respondentów wskazało Biedronkę jako markę, która najbardziej zachęca do kibicowania piłkarzom. Na drugim miejscu, z wynikiem 27 proc., uplasowała się Grupa Lotos, główny sponsor reprezentacji Polski. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, Lotos zaś mężczyźni. Z kolei co dziesiąty Polak wskazał markę Nike.

Zdaniem Wojciecha Chorążego z On Board Think Kong marki wciąż mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów podczas mundialu. "Strefy kibica nie są już tak zapełnione jak dwa tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak Lotos czy Biedronka, na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach" – komentuje Chorąży.

Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 1005 osób pełnoletnich, w dniach 19-20 czerwca, w oparciu o listę 12 głównych sponsorów i partnerów polskiej reprezentacji wymienionych na stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej.

(IKO, 11.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo