Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piłkarze po klęsce na mundialu nadal obecni w reklamach

Wciąż trwa kampania sprzedażowa koszulek, której twarzą jest Kuba Błaszczykowski (screen: YouTube.com/ Grupa Lotos)

Mimo przegranego mundialu marki takie, jak Lotos, Maspex i Sport.pl kontynuują działania reklamowe z piłkarzami polskiej reprezentacji.

Przy okazji mundialu w Rosji, który rozpoczął się w połowie czerwca, marki chętnie angażowały piłkarzy do kampanii. Mimo że polska reprezentacja szybko odpadła z rozgrywek, niektóre firmy wciąż promują się wizerunkami sportowców.

Kampanię wizerunkową z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski (Kubą Błaszczykowskim, Robertem Lewandowskim, Kamilem Grosickim, Grzegorzem Krychowiakiem, Łukaszem Piszczkiem i Kamilem Glikiem) prowadziła od połowy maja Grupa Lotos, główny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej. Lotos zakończył tę kampanię 24 czerwca - jak podkreśla - zgodnie z planem. Wciąż jednak trwa kampania sprzedażowa koszulek, której twarzą jest Kuba Błaszczykowski (promocja polega na tym, że za zatankowanie paliwa lub zakupy na stacjach paliw Lotos, można otrzymać naklejki, które są wymieniane na koszulki kibica). Na stacjach sieci Lotos wydawanych jest codziennie od kilku do kilkunastu tysięcy koszulek. Kibice najchętniej wybierają koszulkę z napisem: "Tu bije polskie serce". Druga najpopularniejsza koszulka ma napis "Zawsze Kibicuję Naszym". Mniej popularne są "Mistrz Główkowania" i "Naj kibic".

Spoty z piłkarzem są emitowane w telewizji do końca mundialu, czyli do połowy lipca. - Kontynuujemy kampanię sprzedażową z Kubą Błaszczykowskim, ponieważ akcja cieszy się dużym zainteresowaniem, a koszulki wydawane są w coraz większych ilościach – mówi Krzysztof Kopeć, koordynator z biura komunikacji Grupy Lotos.

Do końca lipca kampanię prowadzi Maspex, producent napojów marki Kubuś, który przy udziale piłkarzy reprezentacji Polski promuje wodę Kubuś Waterrr Sport. - Zamierzamy zrealizować zaplanowane na ten czas aktywności. Główną z nich jest Turbo Promocja, powiązana z zakupem produktu – informuje Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Maspex.

Z kolei Kamil Grosicki wciąż jest twarzą serwisu Sport.pl. - Mamy obowiązujący kontrakt z Kamilem Grosickim i kontynuujemy działania z niego wynikające – mówi Nina Graboś, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze.

- Jeśli działania te przynoszą efekt, nie widzę powodu, aby marki wycofały się z nich – komentuje Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD. - Klęska mundialowa powinna jednak wywołać refleksję wśród marketerów, aby w komunikacji nie opierali się tak mocno na piłkarzach. Z drugiej strony, wszyscy wierzyli w tę reprezentację, która była najmocniejszą od lat i nikt nie przewidział tak złego zakończenia – dodaje Bierzyński.

(IKO, 07.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.