Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dziennik Łódzki" pod względem sprzedaży wyprzedził "Dziennik Bałtycki"

(fot. Pixabay.com)

W maju do pierwszej piątki najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych awansował "Dziennik Łódzki", który wyprzedził "Dziennik Bałtycki" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym w maju była "Gazeta Pomorska" - jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 29 249 egz. i była o 10,42 proc. niższa niż w maju 2017 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" – 25 915 egz. (spadek o 16,48 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" – 21 490 egz. (spadek o 10,03 proc.).

W pierwszej piątce znalazły się też "Express Ilustrowany" – 17 237 (spadek o 16,24 proc.) i "Dziennik Łódzki" - 15 256 egz. (spadek o 8,61 proc.).

Wszystkie tytuły należą do Polska Press Grupy. 

(JOK, 06.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Warszawskiego Wieczoru" twierdzi, że składuje gazetę na parkingu w centrum Warszawy

PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank twierdzą, że nie zgadzały się na umieszczanie ich logotypów w dwutygodniku "Warszawski Wieczór"

Warszawski ruch miejski Miasto jest Nasze poinformował na Twitterze, że w centrum Warszawy u zbiegu ulic Nowogrodzkiej i Marszałkowskiej porzucone zostały palety z dwutygodnikiem "Warszawski Wieczór", na okładce którego jest kandydat na prezydenta Patryk Jaki. Wydawca zapewnia, że gazeta nie została wyrzucona, tylko jest tam składowana.

Miasto jest Nasze na Twitterze napisało: "W centrum Warszawy (Nowogrodzka/Marszałkowska) porzucono 2 palety »Warszawskiego Wieczoru« z@PatrykJaki na okładce!! Posprzątajcie ten syf. Macie zezwolenie @ZDM_Warszawa na zajęcie chodnika?". Do wpisu dołączono zdjęcia.

Mateusz Branicki, wydawca "Warszawskiego Wieczoru", twierdzi, że to nieporozumienie. - Nie dwie palety, tylko piętnaście – prostuje. - Tyle ich było na początku, ale większość już rozdaliśmy i tylko dwie palety zostały. Ani jeden numer gazety nie został wyrzucony, zostały rozdane. I nie działo się to na ulicy, a na moim miejscu parkingowym. Branicki zapewnia, że "Warszawski Wieczór" jest w tym miejscu składowany. - Trzymamy gazety tam, gdzie jest nam wygodnie – mówi.

Na okładce najnowszego wydania bezpłatnego dwutygodnika "Warszawski Wieczór" (nr 12/2018) jest Patryk Jaki, kandydat PiS na prezydenta Warszawy. Na dole okładki są logotypy państwowych spółek: PKP i Poczty Polskiej. W środku jest tekst o Alior Banku i baner z logo tego banku. PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank twierdzą, że nie zgadzały się na publikację ich logotypów i zapowiadają kroki prawne.

(AMS, 06.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo