Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości" tracą ponad 500 tys., a "Teleexpress" ponad 700 tys. widzów

W pierwszym półroczu 2018 roku "Wiadomości" w TVP 1 gromadziły 2,08 mln widzów (Screen: Vod.tvp.pl)

W pierwszym półroczu "Wiadomości" straciły ponad 500 tys. widzów, a "Teleexpress" - ponad 700 tys. na antenie TVP 1 w porównaniu z pierwszym półroczem 2017 roku. Jest więc to strata w ramach widowni, która po dobrej zmianie w TVP rok temu te dzienniki jeszcze oglądała.  

W sześciu miesiącach 2018 roku widzów na głównych antenach straciły wszystkie największe programy informacyjne, a gdyby uwzględnić emisje dzienników w kanałach informacyjnych, zyskała tylko "Panorama" TVP 2.

W pierwszym półroczu największą widownię przyciągały "Fakty", które w TVN śledziło średnio 2,66 mln widzów - o 279,2 tys. mniej niż rok wcześniej. "Wiadomości" w TVP 1 gromadziły 2,08 mln widzów (o 566,4 tys. mniej niż przed rokiem), "Teleexpress" w TVP 1 - 2,02 mln (o 737,7 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie - 1,95 mln (o 109,2 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 - 1,14 mln (o 162,4 tys. mniej).

 

Press

Łączna widownia programów informacyjnych (dane w mln/ źródło: Nielsen Audience Measurement)

Od końca sierpnia 2017 roku programy informacyjne TVP 1 i TVP 2 pokazywane są równocześnie w TVP Info. Przy równoległej emisji w TVP Info łączna widownia "Wiadomości" w pierwszym półroczu wyniosła 2,51 mln - i była o 141,3 tys. niższa od wyniku programu tylko w Jedynce rok wcześniej. W TVP 1 i TVP Info "Teleexpress" łącznie gromadził 2,5 mln - o 252,5 tys. mniej niż program tylko w Jedynce przed rokiem. To znaczy, że dodatkowa emisja dzienników TVP 1 w kanale informacyjnym nie zwiększyła ich widowni. Tylko w przypadku "Panoramy" TVP 2 dodatkowa emisja w TVP Info pomogła - program miał łącznie 1,51 mln widzów, o 206,4 tys. więcej, niż przed rokiem.

W przypadku dzienników Polsatu i TVN dodatkowa emisja w kanałach też nie powoduje wzrostu widowni. "Fakty" – po uwzględnieniu emisji równoległej w TVN 24 BiS – oglądało w pierwszym półroczu łącznie średnio 2,83 mln widzów (o 296,7 tys. mniej niż rok wcześniej), a "Wydarzenia" – w Polsacie, Polsat News i Polsat News 2 – 2,13 mln widzów (o 80 tys. mniej).

Dane: Nielsen Audience Measurement. 

(KOZ, 05.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.