Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska szczodry dla prawicowych mediów
Poseł Platformy Obywatelskiej Krzysztof Brejza dotarł do informacji o wydatkach reklamowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Okazuje się, że od 2016 roku instytucja ta wykupiła reklamy głównie w prawicowych mediach za ponad 360 tys. zł.
Wydatki reklamowe Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w 2016 roku:
Tygodnik „Niedziela” - 31 980 zł
„Gazeta Polska Codziennie” - 31 980 zł
„Nasz Dziennik” - 12 000 zł
„Dziennik Gazeta Prawna” - 4920 zł
2017 roku:
TV Trwam – 73 880 zł
„Gazeta Polska Codziennie” - 4055,31 zł
„Nasz Dziennik” - 1826,55 zł
TV Republika – 23 370 zł
„Kurier Wnet” - 20 910 zł
„Eko i My” - 19 680 zł
„Liderzy innowacyjności (dodatek do „DGP”) - 22 140 zł
„Gazeta Polska Codziennie” - 14 760 zł
„Nasz Dziennik” - 12 000 zł
2018 roku:
„Kurier Wnet” - 23 152,29 zł
„Ekologia i Rynek” - 20 000 zł
„Gazeta Polska Codziennie” - 23 370 zł
„Liderzy innowacyjności (dodatek do „DGP”) - 20 000 zł
Bum❗️Ujawniamy.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i reklamy dla propisowskich mediów (GPC, GazPol, ND, TV Trwam) „na bogato”.
Jednego roku 73 tys. na TV Trwam
(03.07.2018)