Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska szczodry dla prawicowych mediów

Poseł Platformy Obywatelskiej Krzysztof Brejza dotarł do informacji o wydatkach reklamowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Okazuje się, że od 2016 roku instytucja ta wykupiła reklamy głównie w prawicowych mediach za ponad 360 tys. zł.

Wydatki reklamowe Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w 2016 roku:

Tygodnik „Niedziela” - 31 980 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 31 980 zł

„Nasz Dziennik” - 12 000 zł

„Dziennik Gazeta Prawna” - 4920 zł

2017 roku:

TV Trwam – 73 880 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 4055,31 zł

„Nasz Dziennik” - 1826,55 zł

TV Republika – 23 370 zł

„Kurier Wnet” - 20 910 zł

„Eko i My” - 19 680 zł

„Liderzy innowacyjności (dodatek do „DGP”) - 22 140 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 14 760 zł

„Nasz Dziennik” - 12 000 zł

2018 roku:

„Kurier Wnet” - 23 152,29 zł

„Ekologia i Rynek” - 20 000 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 23 370 zł

„Liderzy innowacyjności (dodatek do „DGP”) - 20 000 zł

(03.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SOP przeprasza i wycofuje ulotki z ofiarami katastrofy smoleńskiej

Publikacja przeprosin i wycofanie ulotki jest reakcją na wpis Joanny Racewicz, wdowy po kapitanie Pawle Janeczce (screen Instagram Joanna Racewicz)

Służba Ochrony Państwa przeprosiła za wykorzystanie na ulotce zachęcającej do wstąpienia do formacji wizerunku oficera Biura Ochrony Rządu Pawła Janeczka i szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego Aleksandra Szczygła, którzy zginęli w 2010 roku w katastrofie smoleńskiej. Jak poinformowano, ulotki zostały już wycofane.

"Służba Ochrony Państwa przeprasza za urażenie uczuć Rodzin i Bliskich osób, których wizerunek został wykorzystany na ulotkach promujących formację. Decyzją Komendanta SOP ulotka została natychmiast wycofana i nie będzie nigdzie rozpowszechniana" – napisała 3 lipca na Twitterze Służba Ochrony Państwa. W kolejnym oświadczeniu SOP zapowiedział: "Zaistniała sytuacja zostanie szczegółowo wyjaśniona. Dołożymy wszelkich starań, aby wyciągnięte wnioski i ewentualne konsekwencje służbowe uchroniły nas przed popełnieniem podobnego błędu w przyszłości".

Publikacja przeprosin i wycofanie ulotki jest reakcją na wpis dziennikarki Joanny Racewicz, wdowy po kapitanie Pawle Janeczce. "Zdjęcie z Afganistanu, z 2009 roku. Pierwszy po prawej to kapitan Paweł Janeczek »Janosik«. W środku również nieżyjący minister Aleksander Szczygło" - napisała Racewicz na Instagramie. "Zachęcać do wstąpienia do służby używając, bezprawnie, wizerunków ludzi, którzy na służbie zginęli?" - pytała dziennikarka. Jak zaznaczyła nie doczekała się odpowiedzi na list, dlatego zdecydowała się na pytanie w mediach społecznościowych.

Sądziłam, że niewiele rzeczy jest mnie w stanie zdziwić. Aż do chwili, gdy zobaczyłam oficjalną ulotkę nowej formacji. W tej roli zdjęcie z Afganistanu, 2009. Pierwszy po prawej to kpt Paweł Janeczek, „Janosik”, nieżyjący od ponad 8 lat oficer Biura Ochrony Rządu. W środku - również nieżyjący min. Aleksander Szczygło, były szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Zachęcać do wstąpienia do służby używając (bezprawnie) wizerunków ludzi, którzy na służbie zginęli? Panie Komendancie, generale Tomaszu Miłkowski - nie zechciał Pan odpisać na list, więc pytam w tak zwanej „przestrzeni publicznej”: to niewiedza? niefrasobliwość? ignorancja? czy niechlujstwo? Chyba, że ma Pan swoją wersję. #sop

Post udostępniony przez Joanna Racewicz (@joannaracewicz)

(JOK, 04.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY