Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska szczodry dla prawicowych mediów

Poseł Platformy Obywatelskiej Krzysztof Brejza dotarł do informacji o wydatkach reklamowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Okazuje się, że od 2016 roku instytucja ta wykupiła reklamy głównie w prawicowych mediach za ponad 360 tys. zł.

Wydatki reklamowe Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w 2016 roku:

Tygodnik „Niedziela” - 31 980 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 31 980 zł

„Nasz Dziennik” - 12 000 zł

„Dziennik Gazeta Prawna” - 4920 zł

2017 roku:

TV Trwam – 73 880 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 4055,31 zł

„Nasz Dziennik” - 1826,55 zł

TV Republika – 23 370 zł

„Kurier Wnet” - 20 910 zł

„Eko i My” - 19 680 zł

„Liderzy innowacyjności (dodatek do „DGP”) - 22 140 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 14 760 zł

„Nasz Dziennik” - 12 000 zł

2018 roku:

„Kurier Wnet” - 23 152,29 zł

„Ekologia i Rynek” - 20 000 zł

„Gazeta Polska Codziennie” - 23 370 zł

„Liderzy innowacyjności (dodatek do „DGP”) - 20 000 zł

(03.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.