Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018
Spot wpisuje się w konwencję kampanii "Chce się Ż" (screen z YouTube/Męskie Granie)
Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną tego wydarzenia.
"Bierz Ż w swoje ręce", " Ż bez fałszu", "W Ż nie bój się próbować", "Ż w swoim rytmie", "Ż muzyką" – to hasła, które pojawiają się w tegorocznym spocie promującym trasę Męskie Granie. Spot wpisuje się w konwencję kampanii "Chce się Ż", prowadzoną przez markę od 2015 roku.
W głównych telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych emitowany jest już spot reklamowy. Kampania wspierana jest w mediach społecznościowych i internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty, pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę.
Organizatorem trasy jest agencje Live. Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada 2012 Agency, spot wyprodukował Opus Film, działania digital prowadzi agencja VML Poland. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
(AMS, 03.07.2018)