Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcję Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera intensywna kampania marketingowa

Akcja Wyzwanie Smaku Pepsi została po raz pierwszy przeprowadzona ponad 40 lat temu w Kanadzie (screen z TouTube/Pepsi polska

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa 360° Pepsi (PepsiCo) - Wyzwanie Smaku Pepsi. To akcja, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju, a następnie wskazują, co im bardziej im smakuje.

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa 360° Pepsi (PepsiCo) - Wyzwanie Smaku Pepsi. To akcja, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju, a następnie wskazują, co im bardziej im smakuje.

W ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach. Wezmą w nich udział influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio i Dharni. Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, internecie (w tym na Facebooku i Instagramie), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) i materiały w punktach sprzedaży (POS) oraz komunikację PR.
Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w internecie odpowiada K2, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.
Akcja Wyzwanie Smaku Pepsi została po raz pierwszy przeprowadzona ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych  krajach. W Polsce pierwsza edycja odbyła się w 2013 roku.

(AMS, 03.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.