Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadła oglądalność mundialu w TVP po odpadnięciu Polaków

(screen z YouTube)

Po odpadnięciu polskich piłkarzy z mundialu w Rosji TVP 1 nie udało się utrzymać tak wysokiego udziału w rynku, jak wtedy, gdy Polacy mieli szansę na wyjście z grupy emiminacyjnej. Spotkania mundialu nadal jednak gromadzą wielomilionową widownię.

W tygodniu 25 czerwca - 1 lipca TVP 1 uzyskał 12,79 proc. udziału w rynku, podczas gdy tydzień wcześniej, tj. 18 czerwca - 24 czerwca miał aż 17,2 proc.
We wtorek 19 czerwca o godz. 17 mecz Polska-Senegal przyciągnął do Jedynki średnio 9,28 mln widzów (z TVP Sport - 11,13 mln), a pięć dni później w niedzielę 24 czerwca spotkanie Polska - Kolumbia rozgrywane o godz. 20 zgromadziło 11,64 mln (z TVP Sport 13,63 mln). Trzeci mecz Polaków - z Japonią, kiedy wiadomo już było, że polska reprezentacja nie wyjdzie z grupy, śledziło w TVP 1 w czwartek 28 czerwca o godz. 16 średnio 7,67 mln (z TVP Sport 8,41 mln).
Choć Polacy już nie grają na mundialu, turniej dalej śledzi wielomilionowa widownia. Mecz 1/8 finału Urugwaj - Portugalia przyciągnął do TVP 1 w sobotę 30 czerwca o 20 średnio 4,11 mln widzów (z TVP Sport 5,26 mln), a Chorwacja - Dania w niedzielę 1 lipca o godz. 20 - 4,63 mln (z TVP Sport 6,08 mln). Spotkanie Francja - Argentyna w TVP 2 i Sport 30 czerwca o 16 gromadziło 3,57 mln widzów, a Hiszpania - Rosja 1 lipca o 16 - 5,11 mln.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 03.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.