Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po fazie grupowej TVP z reklam i sponsoringu wokół mundialu ma cennikowo 137,47 mln zł

(fot.pixabay.com)

Telewizja Polska z reklam i sponsoringu wokół transmisji spotkań fazy grupowej mistrzostw świata w piłce nożnej uzyskała 137,47 mln zł.

Z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement (nie uwzględniają rabatów) wynika, że TVP ze sprzedaży czasu reklamowego w tym czasie miała 117,65 mln zł. Najwięcej wydały: Johnson & Johnson (6,12 mln zł), Grupa Żywiec (6,06 mln zł), Lidl (5,5 mln zł), Reckitt Benckiser (5,28 mln zł) i Kompania Piwowarska (4,44 mln zł).

Wpływy TVP ze sponsoringu przy spotkaniach w fazie grupowej wyniosły 19,82 mln zł. Połowę tej kwoty - 9,93 mln zł - przeznaczyła Grupa Lotos. W czołówce pod względem wydatków były: Visa (2,93 mln zł), Blachotrapez (2,91 mln zł), Bank Zachodni WBK (1,39 mln zł) i Mazda Motor Poland (1,2 mln zł).

(KOZ, 02.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Redo-Łabędziewska Durlik za Jerzego Durlika naczelną "Czarno na białym"

Jerzego Durlika zastąpiła Patrycja Redo-Łabędziewska (fot. Krzysztof Dubiel/TVN)

Jerzy Durlik nie jest już redaktorem naczelnym programu "Czarno na białym" nadawanego w TVN 24. Zastąpiła go Patrycja Redo-Łabędziewska.

Durlik pozostaje szefem reporterów TVN 24, dotychczas łączył obie funkcje. "Decyzja została podjęta w porozumieniu z tymi osobami" - informuje "Presserwis" biuro prasowe TVN.

Jerzy Durlik był naczelnym "Czarno na białym" od marca 2012 roku. Szefem reporterów TVN 24 został w 2005 roku. Wcześniej, od 1998 roku, pracował w "Faktach" - jako wydawca i producent.

Patrycja Redo-Łabędziewska od maja 2012 roku prowadzi "Czarno na białym" (pozostaje gospodynią programu). Wcześniej kierowała redakcją informacyjną TVN Warszawa. Prowadziła "Prosto z Polski" w TVN 24 i "Fakty" TVN. Z "Faktami" związana była od początku emisji programu, czyli od 1997 roku.

"Czarno na białym" jest jednym z najbardziej krytycznych i punktujących władzę programów TVN 24.

(KOZ, 02.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo