Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po fazie grupowej TVP z reklam i sponsoringu wokół mundialu ma cennikowo 137,47 mln zł

(fot.pixabay.com)

Telewizja Polska z reklam i sponsoringu wokół transmisji spotkań fazy grupowej mistrzostw świata w piłce nożnej uzyskała 137,47 mln zł.

Z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement (nie uwzględniają rabatów) wynika, że TVP ze sprzedaży czasu reklamowego w tym czasie miała 117,65 mln zł. Najwięcej wydały: Johnson & Johnson (6,12 mln zł), Grupa Żywiec (6,06 mln zł), Lidl (5,5 mln zł), Reckitt Benckiser (5,28 mln zł) i Kompania Piwowarska (4,44 mln zł).

Wpływy TVP ze sponsoringu przy spotkaniach w fazie grupowej wyniosły 19,82 mln zł. Połowę tej kwoty - 9,93 mln zł - przeznaczyła Grupa Lotos. W czołówce pod względem wydatków były: Visa (2,93 mln zł), Blachotrapez (2,91 mln zł), Bank Zachodni WBK (1,39 mln zł) i Mazda Motor Poland (1,2 mln zł).

(KOZ, 02.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.